IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

От Румъния към България: ТИР на влак, а не по магистралата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Пимк ги вкарват от Румъния и ги разтоварват в Русе север.Във статията умишлено не споменават Пимк защото до скоро им правеха лаврови венци че качват от Пловдив до турска граница тировета на влак.И какво става влизат на влак минават България на ход и после пак на влак.....
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Преди 18 години БДЖ организира Ro-La превоз от Харманли до Драгоман. Беше наета една композиция, която извърши 4 пътувания и след това работата замря.
отговор Сигнализирай
14
Boko bo
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 9
Къде е сега Тиквата да се похвали пак как България била номер 1 във фондовете и никой не може да ни стигне. Тикво не е лошо, че си лъжец и крадец та даже и убиец. Лошо е, че 1на камара гламави глави ти верват....
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 43 Не харесвам 2
Малко е встрани от темата, но по-паметливите набори сигурно помнят четирите ферибота (с имена на български ханове) които тръгваха от Видин и пренасяха българските тирове до Линц и Пасау. Тогава западняците бяха пропищели, че им изяждаме хляба тъй като нашите превози бяха много по-бързи, а за евтинията да не говорим.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Ох котьо. Единственият човек в България, който има право да извършва интермодален транспорт е този с чиято моторна шейна министъра пиян, в работно време си уби детето. Няма никакъв конфликт на интереси и всичко това се случва, защото е много способен кадърен и предприемчив превозвач. Сега ще протече пара към Банкя.
отговор Сигнализирай
11
Българино,
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Не ти е Герб виновен, а това че в БДЖ-ТП са безхаберници. ПИМК Рейл, който е частен български жп оператор извършва същата дейност в България. И тъй като ЧФР няма лиценз за България, от Русе въпросните вагони вероятно точно ПИМК ще ги поеме.
отговор Сигнализирай
10
Българина
преди 7 години
Харесвам 32 Не харесвам 3
Добро утро, няма катастрофи, обърнати тирове разбити пътища и задръствания. В швейцария италия и почти цяла европа е така, даже вече и в румъния е така. Но ние сме 20 г след румъния, зашото след толкова герб ще се сетят че имаме нужда от товарно нефалирало бдж с 5 тунела под ст планина и всичките да са за коли и влакове. Пътищата в румъния са перфектни в момента, тук е трагедия и ще е все така знаете до кога
отговор Сигнализирай
9
Buralafte
преди 7 години
Харесвам 38 Не харесвам 3
При нас, преди години, имаше опцията да хванеш влак София=>Варна/Бургас, да си качиш на него колата или мотора, да поспиш и да се събудиш на сутринта на дестинацията. Махнаха го, за да има винетки и глупости, сега ще го правят за камиони..... Генитална работа.....
отговор Сигнализирай
8
Ехе
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
Ако това с БДЖ-то стане за какво ни е тая ТОЛ система? Като ги няма тировете кой ще плаща за минаването по пътищата? Нещо държавата съвсем се обърка.
отговор Сигнализирай
7
По-по-най
преди 7 години
Харесвам 49 Не харесвам 2
Умишено съсипаха ЖП транспорта, защото сред депутатите е пълно с едри риби с фирми за автобусни превози и ТИР-ове /най-вече сред тези от ДПС/. Затова и толкова мандати Оперативните програми отиваха само за асфалт, а ЖП инфраструктурата и БДЖ ... ДаГоДухат!
отговор Сигнализирай
Новини