IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

През 2019 г.: Зарядната мрежа на Tesla покрива Европа


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
читател
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Докато не дойде чистата ел.енергия от термоядрения синтез (Токамак, Кадараш), няма кой знае каква полза от ел. колите, все някъде нещо пуши, или трупа радиоактиност. Същото важи и за батериите, тези са мръсни и с малък живот.
отговор Сигнализирай
21
Стамат
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Електромибила не излиза по-евтино, дори замърсява повече околната среда - защото никой не смята колко се замърсява природада за производството на батериите за един електромобил за един цикъл от 2-3 години - батериите за 2 години замърсяват колкото автомобил на бензин или нафта за целия си живот. Да не говорим че живота на батериите е 2 години. Аз за 2 гонини не изгарям гориво за 3000лв (може ако имам пробег над 30 000км на година) Така че совите не са това което са :)
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До 32Тесла Модел М е приблизително $30 000... напълно нормална цена на нова кола 2018 година.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
Харесвам електромобилите, но докато не покрият фунционалноста на тези с вътрешно горене и не почнат да се продават добре- БЕЗ ПРИВИЛЕГИИТЕ и СУБСИДИИТЕ, които имат сега- е рано да се каже че са конкурентни.Да не говорим за баснослповно раздутите цени. Един електомобил би трябвало да е доста по-евтин от същия модел с ВГ.(пък дори и тази цена на батериите). Видях дори един и същ модел където хибрид варианта бе е по-евтин от изцяло електическия вариант. Безумие!! Мъск е пътник:)
отговор Сигнализирай
18
До 30
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Ами това е началото ,представи си ,че това е като първия автомобил през 1911 и нз коя точно година виж докъде са се развили сега автомобилите .Същото е и с Тесла 2 тона батерия както казваш ,с всеки следващ модел ще стават по-добри и по-добри ,все отнякъде трябва да се започне
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
Ако не е репресивната политика на правителствата спрямо дизеловите и бензиновите коли,то творенията на Мъск,никога нямаше да пътувта масово никъде.Три тона кола,от които 2 тона батерии.Що за беумие?
отговор Сигнализирай
16
Барчо теслата
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
В Долно Спанчево кога?
отговор Сигнализирай
15
Соренто
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
АфриСанците(?!) ще оставят Крузърите и Дефендърите и ще тръгнат на сафари с електрокарче. Аха...
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Къде са любителите на ракети, да поджавкат по темата?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Тесла няма традиции в производството на коли. Когато германците и японците започнат да се занимават с това сериозно, тогава ще има истински разцвет на електрическите возила. Когато го направят ще е дошъл истинския момент за реализация на технологията.
отговор Сигнализирай
Новини