IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Русия се превъоръжава с изтребители от пето поколение


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

169
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Боби, няма нов двигател за Су-57, няма и да има. Два-три опитни екземпляра не означават нищо - нито е отработено серийното производство, нито е доказана някаква надежднист, нито са тествани на самия самолет.
отговор Сигнализирай
168
Боби
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
До Анонимен"Суперджета върви точно по стъпките на Су-57. Случая приключва. Няма крила, няма двигатели, няма клиенти. Пари на вятъра за престиж на Путин"Ех умнико, Су-57С с новите двигатели изделие 30 - тоест първи производствен еталонен стандарт вече е предаден на изпитателите в Торжок(и това беше 2018 година) предишните самолети Т-50 и Су-57(без С) са с двигатели Ал-41А(версия за стелта на Ал-41Ф на Су-35С или изделие 117) Всичко за стелта е руско производство за разлика от SSJ100
отговор Сигнализирай
167
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
До БобиАбе Боби, спри се бре! На кой ще експортират това недоразумение дето едвам се крепи във въздуха??? Преди години руската пропаганда тръбеше за 700 самолета. После станаха 300, после 180, накрая 12. "Новия" им двигател се запали безславно още на първата проба. Радара архаичен, ЕПР 0.8 м/!!, въоръжение никакво. .............Ай стига с тези блъфове.
отговор Сигнализирай
166
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Като направиш подобна акробатика с едномоторното таралясниче ф16 ела се поФали!- Су-57 е един от най-слабоманеврените таралясници в момента. Ако разбирахте малко от физика, щяхте сми да се сетите, че тва плоско и тежко нещо се върти коло оста си доста по-трудно от компактен едномоторен самолет. Ф-16 и Ф-35 със сигурност са по-маневрени.
отговор Сигнализирай
165
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
164
Боби
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До АнонименСу-57Е(експортен)За Су-57 има два двигателя АЛ-41А и изделие 30наскоро имаше новина че АЛ-41А е получил сертификат и влиза в производство - чудеш се защо двигател 4++ поколение тепърва се развръща производството - за Су-57ЕРеално СУ-3Е екпорт и Су-57Е експорт са с еднаква електроника само дето Стелта носи всички оръжия в търбуха си.Су-57С Сериен за руснаците ще може да носи и ядрено оръжие, Анти АУАКС ракети с обсег 400км и прочие благинки(последно беше КАБ-250 с малък диаметър
отговор Сигнализирай
163
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До БобиСуперджета върви точно по стъпките на Су-57. Случая приключва. Няма крила, няма двигатели, няма клиенти. Пари на вятъра за престиж на Путин.
отговор Сигнализирай
162
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До БобиПо-големият проблем на руснаците е че заради липса на средства вече имат договори за продажба на СУ-57 (и има доста кандидати между другото). От една страна (заради ограничения тем на производство) това значи по-малко самолети за руснаците.От друга ,че цялата информация за самолета ще стигне много бързо до САЩ.Докато F-35 уж щаха да доставят на Турция но се отказаха. За сега F-35 си го ползват само САЩ .
отговор Сигнализирай
161
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Те и на Юпитер ще кацнат догодина.
отговор Сигнализирай
160
Боби
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До всезнаещия БобиСтава дума за SSJ100 и SSJ100RКакто МС-21 и в момента се сертифицира(80% от това което трябва да бъде) с двигатели на Прат енд уитни. Двигателите ПС-14 за вече 100% руска версия са доставени и вероятно до 2-3 месеца третия прототип и първи производствен еталон ще почне изпитания. До колкото знам Рашките се отказаха да сертифицират докрай МС-21 с американски двигатели за да не се повтори "ситуацията" с SSJ100пп и двете катастрофи на SSJ100 са след отказ на западната електро
отговор Сигнализирай
Новини