IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Градовете на бъдещето: Безпилотен транспорт, отоплени велоалеи...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Аз си спомням като бях малък четох едно списание, че през 2000 г. ще има електрически коли и ще се зареждат от специализирани бензиностанции, а колите с твърдо гориво ще изчезнат !Странно, НО 20 г. по-късно нищо не се е променило, освен че компютрите ни се побират в джоба, а човешкия умствен капацитет намалява пропорционално на размера телефон...ФАКТИ !!!
отговор Сигнализирай
18
movieman777
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
там имат възможности и пари
отговор Сигнализирай
17
Нострадамо
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Като градове на бъдещето е твърде смело казано ... ама като квартали на свръхбогатите . Вече в по-голямата си част това си е реалност .п.с. Бедняшките квартали ще си останат същите за да не се объркват и смущават обитателите им . Пълни контейнери... опикани ъгли и подлези... кал по улиците ... слабо осветление ... шматкащи се просяци, работници и наркомани .
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Отоплени велоалеи... Това в африка няма да е вървежно, а навсякъде другаде ще е твърде скъпо за да съществува ;)))Те автобусните спирки да затворят и отоплят през зимата не могат да си позволят сега с тези дългове...
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
щом е безплатно кой ще ги плаща , безплатен обяд няма , а и транспорта и отоплението са едни от най големите мафии , за тях даже война ще направят , статията е изфабрикувана манипулация
отговор Сигнализирай
14
Скептик
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
През 70-те бяха много популярни архитектурните утопии. Нищо от това не стана. Само сега текат огромни пари да правят електрокари за разходка. Ами те за друго не стават. Тогава защо изобщо да са четириколесни като и без това вътре има само по един човек. А сами ние ги правехме чрез 60-те години. В големите магазини, складове, заводи беше пълно с електрокари за транспорт.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Всичко в името на корпорациите! Да живее новия корпоративен колониализъм!
отговор Сигнализирай
12
jf
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Това с велоалеите е неприложимо в Бг. Тук е безобразо презастроено и няма място за никаква корекция в инфраструктурата, освен да съборят половината от новопостроените сгради. Та на новото строителство балконите и климатиците на тях са буквално над тротоарите и улиците с движещите се нагъсто коли. Къде ти място за велоалеи.
отговор Сигнализирай
11
ДртПрч
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Не са виновни автомобилите. Хората са твърде много. Нужна е редукция на населението с 2/3. ... поне.
отговор Сигнализирай
10
ДртПрч
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
Не са виновни автомобилите. Хората са твърде много. Нужна е редукция на населението с 2/3. ... поне.
отговор Сигнализирай
Новини