IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Всички се питат: С каква скорост се е движил автомобилът на Кирил Петков?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

250
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 15 Не харесвам 4
И какво да се питам за скоростта на НСО автомобилът ВИЖДА се ясно има починал човек другият е зле А Киро и Наьо си правят снимки това е невероятно душевно болестно състояние Шарлатани разследване съд затвор за вас
отговор Сигнализирай
249
Фют
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 3
До УНИЖАВАМ русофили 250. Ако Киро не може да задължи шофьора да спазва правилата на движение, как ще ме задължи да плащам данъци на държавата?
отговор Сигнализирай
248
Реалист
преди 1 година
Харесвам 20 Не харесвам 0
Аз до сега кола на НСО да кара с максимално допустимата скорост не съм виждал, обикновено карат с 160, а на магистралата поне 180-200! Това е истината. Тая институция е напълно излишна.
отговор Сигнализирай
247
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 9
До Анонимен 224 Петков е бивш премиер и председател на парламентарна група в недействащото, но съществуващо НС. Не само му се полага кола, а е задължително да я ползва. Правилата не ги е измислил Петков, а са регламентирани...
отговор Сигнализирай
246
Astarot
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 1
Не. Всички се питат: Изпреварвало ли е НСО на отбивката при ограничение 60 и забрана за изпреварване?Няма как, двете коли да са от тази страна на платното, ако катастрофата се е случила в лентата Добрич -> Варна.Според различни очевидци, НСО е изпреварвало в насрещното надолу по баира, а после и колона преди отбивката за Аксаково.При изпреварване там, шофьорът на Аудито няма как да предвиди, че лентата към Добрич няма да е свободна, след като се изнесе, а НСО няма как да го види от колоната.
отговор Сигнализирай
245
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Фют "По твоята логика всеки, който ти отнеме предимство трябва да го утрепеш?" Никой не твърди такова нещо. Това, което беше казано е, че по-голямата отговорност за инцидента е на шофьора отнел предимство, така че няма нужда да се хвърля вината главно на НСО. Ясно е, че и двамата водачи имат вина.
отговор Сигнализирай
244
доуниженияотрусофили
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 4
Киро ако не може да си контролира шофьора, къде е тръгнал за премиер?!? На всички е ясно , че Киро е отговорен и поръчител за смъртта на човека, само наглите *** от посолството не разбрахте!
отговор Сигнализирай
243
До 239
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 2
Делото на Местан отново се отложи,но ти знаеш как е било?И какво очакваш,кола която се движи по път с предимство,да спре и да даде път на някой,който прави несъобразен ляв завой,само защото този ",някой" е Местан?
отговор Сигнализирай
242
Бай Дрън
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 1
На такива кръстовища без видимост винаги трябва да се потегля и ускорява максимално бързо, точно за да се избегнат подобни катастрофи. Тоя е бил профи шофьор, но кищо чудно да е от заспалите такива, каквито ги има много по пътищата ни. Включват се в движение и докато вдигнат 60, минават 10-15 секунди, карат тия зад тях да набиват спирачките.
отговор Сигнализирай
241
Монтьор
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 2
До 200Кой ти каза, че Аудито не е спряло на Стопа? Ченгесарина, който е летял със 150? Като е карал бавно и му е отнето предимството, защо не е спрял, къде му е спирачният път?Я у лево, дървен философ!
отговор Сигнализирай
Новини