IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Синдикатите са отговорни, че не са протестирали!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

160
долу ГЕРБ
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
159
Бивш Подкрепаджия
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
1989 и 90 г. Подкрепа беше найсилната организация!Кнсб /бившиете БПС/ бяха до стената заклеймени като казионни комунистически синдикати!Мачкахме ги като танк цинкова кофа!Но Тренчев се прегърна с тях и ги спаси от изчезване!Защо го направи, Докторе?
отговор Сигнализирай
158
долу герб
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 9
157
До 155
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Всичко на книга излиза лесно,само се чудя защо никой никъде до сега не е възприел новаторските ти идеи.Та нима си мислиш,че никой управляващ до сега не е искал двоен бюджет,искали са всички,но реални,не утопични.
отговор Сигнализирай
156
терилу
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
а ми да ,на пожарникаря пак са му виновни другите,предишните,предишните,предишните и така до края на света.
отговор Сигнализирай
155
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 18
154
М21
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Болен Сайдерова е ***!
отговор Сигнализирай
153
опаля
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
чета и се чудя защо недоволстваме.та нали ,,ние" ги избрахме тия вагабонти(без мене де).сега здраво ще ни мачкат с приказката за бедата от триглавата змия.А имаме и по 8000 евро на калпак.купувайте бре братя каза един велик ,,икономист"не стачувахте когато требваше е сега въньььь.след 24 месеца ще има избори .до тогава който е оживял ще има право тия да ги махне.а за синдикатите - тия отдавна съм ги отписал.само харчат пари и без полза.
отговор Сигнализирай
152
АНОНИМЕН
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
АБЕ ТОЯ КАКВО СИ МИСЛИ КАТО СЪКРАЩАВА ТЕЗИ ХОРА КАК ЩЕ ЖИВЕЯТ И ГОДИНИТЕ ЗА ПЕНСИЯ УВЕЛИЧАВА С ПАМПЕРСИ И ХАПОВЕ ЩЕ РАБОТЯТ,АМА КЪДЕ ЗА МЛАДИТЕ НЯМА РАБОТА.ЕЙ УПРАВНИКО НЕКАДЪРЕН ВЛОЖИ ЕВРОПАРИТЕ ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО НАЗАКРИТИТЕ ЗАВОДИ ВЪЗОБНОВИ БЪЛГАРСКОТО ПРОИЗВОДСТВО ЗА ДА ИМА ТВОЯ НАРОД КЪДЕ ДА РАБОТИ НЕ МИ ПРАВИ МАГИСТРАЛИ,А НАРОДА ДАГЛАДУВА ДА СЕОБЛИЧА С 2 УПОТРЕБА И ДА ЯДЕ ТУРСКИ ДОМАТИ,ЕЛА В СИЛИСТРА И ВИЖ ЗАВОДИТЕ СА ПРИЗРАЦИ А ХОРАТА БЕЗРАБОТНИ
отговор Сигнализирай
151
До 157
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Бойко Борисов обича да се хвали и да обещава грандиозно пътно строителство. Според дългосрочната програма на ГЕРБ България 2020 след 10-ина години трябва да бъдат напълно завършени 7-те основни магистрали и 7-те бързи пътища. Това е и мой личен план побърза да декларира и новоизбраният президент Росен Плевнелиев. За да станат реалност тези обещания, на България ще са й необходими 6,2 млрд. евро. (Виж по-долу детайлната разбивка на парите б.а.) Големият въпрос е откъде ще се вземат тези милиарди. Експерти, които се позовават на проектобюджета на Европейския съюз за периода 20142020 г., са категорични, че Борисов и Плевнелиев хвърлят единствено голи обещания. Икономическото бъдеще на Европа изисква напълно свързани транспортни, енергийни и цифрови мрежи. Без тях е невъзможен европейският единен пазар. Подкрепата на Брюксел при това ще бъде насочена към приоритетните проекти, които трябва да бъдат реализирани през следващите години. Единният фонд за инфраструктури ще разполага с 40 млрд. евро, с които ще се реализират енергийните, транспортните и цифровите мрежи. Още 10 млрд. евро ще дойдат от Кохезионния фонд на ЕС за транспортна инфраструктура. В голямата игра България присъства много семпло само с мултимодалните връзки (магистрала плюс железопътна линия): КалафатСофияБургас, СофияСолун, СофияСкопие и жп връзките СофияПловдивИстанбул и СофияБукурещ през Русе. Това означава, че гръмките обещания на Борисов и Плевнелиев не са подплатени с необходимия финансов ресурс от ЕС. Още по-тревожно е, че за голяма част от тези пътища нямаме готови проекти, обясняват експерти. Познавачите на бранша допълват, че в същото време е много ниско усвояването на милиардите евро, отпуснати на България за периода до 2013 г. Безвъзвратно вече загубихме 500 млн. евро по програмата ФАР. Те не бяха усвоени по време на Тройната коалиция. Когато Борисов взе властта, ЕС благосклонно удължи срока за оползотворяването им до 2010 г, но въпреки това парите не намериха приложение. До 2013 г. по оперативната програма Транспорт България трябва да реализира 2 млрд. евро. От тях милиард и 70 милиона евро са предназначени за изграждане на пътища. За пет години от тези суми България е използвала едва 195 млн. евро, което прави само 10% от парите по програмата. Анализатори са категорични, че дори при пълна мобилизация на правителството през 2012 и 2013 г. тези цифри едва ли ще надвишат 5060%. Още по-тревожно е, че в Закона за Държавния бюджет за 2012 г. лъсва крайно неблагоприятният факт, че до септември т.г. всички приходи от евробюджета, включително и националното съфинансиране, са нищожните 270 млн. евро по всички оперативни програми и директни плащания. Толкова малко пари, казват запознати, не са постъпвали от далечната 2004 г., когато още не бяхме член на ЕС. В същото време бюджетът за следващата година се гради основно върху доброто усвояване на еврофондовете. Икономическият ръст от 2,9%, заложен в бюджета за 2012 г., се предвижда да дойде от инвестициите, а ниският дефицит в него също се постига благодарение на евросредствата. Отчетът на Министерството на финансите към септември т.г. показва, че са разплатени капиталови разходи едва за 721 млн. лева и до края на годината едва ли ще надминат 1,5 млрд. лева. За 2012 г. инвестициите ще бъдат 5,24 млрд. лева, от които 3,52 млрд. лева ще дойдат от еврофондовете. Приходите в бюджета за 2012 г. надвишават с около 0,3% от брутния вътрешен продукт, а близо 0,6% от евросубсидиите са изчезнали от разходната част, ако сравним 2012 г. с настоящата 2011 г. Това, както каза бившият зам.-министър на финансите Любомир Дацов, намирисва на гръцката история с различните иновационни схеми и фалшивата статистика, включително панацеята, наречена еврофондове. Изводът от всичко това е, че идеите и програмите на ГЕРБ и лично на Борисов и Плевнелиев за 7-те магистрали и 7-те бързи пътища до 2020 г. няма да се състоят и ще останат само хубав блян.---------------------Необходимо финансиране - за довършване на АМ Тракия 350 млн. евро - за СофияКалотина 180 млн. евро - за довършване на АМ Струма 1 300 млн. евро - за АМ Черно море 400 млн. евро - за довършване на АМ Марица 220 млн. евро - за АМ София Видин 1 200 млн. евро - за София Гюешево 200 млн. евро - за довършване на АМ Хемус 1200 млн. евро - за Русе-Шумен 150 млн. евро - за Русе Велико Търново Габрово тунел под Шипка Стара Загора 400 млн. евро - за пълното завършване на Софийския околовръстен път 500 млн. евро - за АМ Рила 400 млн. евро
отговор Сигнализирай
Новини