IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

„Подземният град“ е на половин цена от „гьола в „Белене“


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

108
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Добре пишете 23 милиарда но как от 3-4 станаха толкова или това са на групировката греп комисионните а.И защо боко скри оценката на английската фирма която получи милиони за това ,къде е доклада ,къде е оценката дали е рентабилна тази централа.И защо трябва да загробваме тези 2 милиарда хвърлени до тука и каква ще е неустоиката че се отказваме.Защо диларът мълчи,неви ли е интересно ,защо не се запитате за това или искате да вярвате на един дилър
отговор Сигнализирай
107
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Аз само едно немога да разбера, като се строи толкова много, що продължава да нараства безработицата ??? Навремето Хитлер и Муслолини, като са започнали строителството на инфраструкторни обекти безработицата е спаднала с пъти, а пък при нас обратното :)
отговор Сигнализирай
106
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
белене е по разчети за 23 милиарда,това е благоустройството на 46 големи български града по половин милиард лева,само това е достатъчно за да си представиме какво безумие и грабеж са ни готвили бсп мафията и въобще ако не бяха тия червенотиквеници сега щяхме да сме със стандарта на чехия,словакия,полша
отговор Сигнализирай
105
Ори
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Не разбрахте ли, че Хамериканците се увиха около врата на Тиквата и от него се иска атомната централа да е хамериканска за много пари примерно за 20-тина милиарда. Нали до преди месец беше 7-9 мелиарда сега стана 20. Та то е ясно та прозрачно това е цената на westinghouse, която ще ограбят от БГ. Обаче проводник на този интерес за съжаление е нашия любим *** Боко и неговия подлизурко Дянков. В заключение: момчета и момичета гответе се за 3-4 пъти по-скъп ток след 15-тина години.
отговор Сигнализирай
104
до 124
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
за БДЖто безспорно е така,магистрали и железници,и летища трябва да вървят ръка за ръка,надявам се след като горе-долу оправихме пътища и летища да обърнем внимание и на железницата.
отговор Сигнализирай
103
Боб Марли
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Ще напомня, че метрото в София започна да работи преди близо години по време на управлението на Стефан Софиянски, а през 2000г беше завършена станцията Сердика. Тоест доста голяма част от действащото метро в момента. При това беше изградено без нито едно евро от ЕС. Някой спомня ли си да е имало всенародни тържества, ежедневно и ежечасно писане по медиите, възхваляване, рязане на лентички от десет хиляди ножици?Get real, people. Не се поддавайте на този безкрайно евтин популизъм
отговор Сигнализирай
102
ала-бала
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
само че тази дупка какво ни топли нас гражданите извън София докато Белене или която и да е централи ни е 1000 пъти по необходима отколкото това метро или магистрала или каквото ще там ние сме гладни за пари и платена работа а не за луксове
отговор Сигнализирай
101
kulio
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
До Анонимен 116Aма недей да говориш такива неща , все пак Р.Овч и пикаещия във фонтани казват че асфалта не се яде :D сега на кой да вярваме
отговор Сигнализирай
100
do 105
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
ти си ги отвори,приятелю,при тези магистрали не става въпрос само за нашата мизерна държавица,Европа е опасана от 10 пан-европейски коридора,5,от които минават през България,това изисква нашата държава да се концентрира върху конструирането на еквивалетни магистали и бързи пътища както в цяла Европа,иначе просто спъваме развитието на цяла Европа,транспортът е в центъра на всяка икономика по света от векове насам.
отговор Сигнализирай
99
дърт комунист
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Докога,бе,докога Тиквата на първа страница???
отговор Сигнализирай
Новини