IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Папазов: В БДЖ необосновано са наливани милиарди


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
q
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
до анонимен 7 първо сименсите ги взехме при царя и второ не вярвай не този *** московски не съм видял *** да не лъже
отговор Сигнализирай
12
nektariy
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
до Адам Смитколкото до приходите аз големи възможности не виждам,освен ако не се разчита на силен транзитен трафик или ако се реши транзитно преминаващите камиони от турция за европа да се качат на влакове ,за което се изградиха терминали в Драгоман и Свиленград,ама не се използват .За пътнически превози няма да говоря, те на печалба няма как да бъдат при положение че сега се използват предимно от служители ,пенсионери и студенти и ученици и социално слаби...
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Adam Smithминимизиране на разходите в сегашната ситуация е невъзможно,тъй като са нужни милиарди за инфраструктура и подвижен състав .Без това каквото и да си говорим са празни приказки .Друг е въпроса как се харчат тези пари и какъв е резултата.Лоши примери колкото искаш :симулира се рехабилитация на железен път със стари релси и *** и вместо да се вдигне скоростта на движение тя остава същата,или купуват се нови вагони а те се оказват рециклирани и т. н.
отговор Сигнализирай
10
Ори
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
До Adam SmithВобще не мога да се съглася. Това разсъждение в стил Иван Костов, което аз определям като безотговорно, погуби икономиката на държавата. Един *** пример: ако имаш кола, то тя за семейния ти бюджет е основно разходи и нищо повече. За никакъв приход тя не ти служи, обаче си я държиш караш и поддържаш - защо? Защото тя ти дава дуг вид приход не финансов, например спестяваш време. Нямя да ми стигнат буквичките за да изложа защо не може да се разсъждава така.
отговор Сигнализирай
9
Ори
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Абе ваща *** комунистическа, аз се возя на влакове чат пат и за първи път от 10г. видях да се прави бещо по релсите и реконструкция на жп. път по времето на Боко, за първи път чувате ли комунисти гадни. Вие само крадяхте и с гъ*а си крадяхте, нищо не се правеше железния път на много места пропадаще и беше обраснал в храсталаци. Е сега последните 1-2г. взе нещо да се прави и *** отново се завърнахте и всичко спря. Който не го вярва отидете в дефилето Искърското и се убедете.
отговор Сигнализирай
8
герберастин
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Това е политиката на герберастина - запушване на дупки, всичко е "само на думи", няма концепция. Тиквата като само Винету е прочел не успя да прочете дългите доклади за БДЖ и Белене които му бяха на бюрото. 3,5 г. ги чете и не успя. Само отиде до Германия да реве на Меркел че нямал 1 милион месечно за 25 мотриси да си плати. Той ги има де, ама са в Кипър. Обаче нискокачествени магистрали за Черепа имаше над 100 км., напапкаха се
отговор Сигнализирай
7
nektariy
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
до Адам Смитза немските железници не знам ,но нашите няма да могат да постигнат подобно нещо дори и с немски мениджмънт, защото българските железници оперират в България и обслужват българската икономика,която в момента няма сериозно индустриално производство ,което да ползва жп превози.С други думи каквито и мерки да се вземат ,каквото и да се промени в структурата и управлението,ако няма стопански субекти които произвеждат продукция в големи обреми,просто няма да има какво да се транспортира
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Има два кредите взети от тройната коалиция, които тежат на БДЖ. Става въпрос за 320 млн. лева, които се нужни за закупуването на влаковете от Сименс, на цена 10 пъти по-висока от реалната. Над 300 милиона лева има кредит за модернизация на инфраструктурата. Кредите са взимане с ясното съзнание, че няма как БДЖ да ги върне. След като няма как БДЖ да ги върне, ще се намеси държавата, обяви Московски.
отговор Сигнализирай
5
ф-1
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
И този министър- бивш началник склад е същият *** като и предходният- интернет дилър на шевни машини.НИКАКВА СВЕТЛИНА В ТУНЕЛА!!!
отговор Сигнализирай
4
железничар
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Навсякъде по света железниците са в огромни затруднения.Камиони, автобуси,леки автомобили изядоха над 70% от оборота на железниците. В някои държави, като САЩ и Англия те бяха приватизирани и останаха да работят само печелившите.В богати държави, като Германия и франция ЖП превозите се ползват с огромни преференции,скрити и явни дотации.А цените на превозите са много високи и пак се налага дофинансиране от бюджета за много милиарди.В бедна България ЖП е обречен на жалко съществуване или фалит
отговор Сигнализирай
Новини