IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Пробив в парламента: Винетка за ден, за 3 месеца…


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

32
ДС
преди 9 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
То и заплати няма такива в ЕС. Ама това не е на дневен ред нали ? Последните години се доказа, че не всичко което се случва в ЕС трябва да е меродавно. Има и по-добри практики.
отговор Сигнализирай
31
Блокиран в Дневник
преди 9 години
Харесвам 29 Не харесвам 2
С риск да изглеждам като хейтър, ще кажа че винетките в Бг са голямо недоразумение.Навсякъде по света винетката важи само за магистрали, а първокласните пътища не изискват винетка. Иначе то става винетка с М отпред.И съответно това е причината за всички проблеми и това трябва да се оправи - пуснете бедните хора по селата да си движат колите по селските пътища без винетка.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 39 Не харесвам 2
Само цената на винетката е като в ЕС, всичко останало си е жалка балканска приказка - като започнем от заплатите и стигнем до пътищата!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
27, каква икономически логига ви гони? Пътищата не се изграждат, ремонтират почистват само от винетния стикер, а има и отпуснат бюджет, при това не никак малък. Проблема е в контрола над отпуснатите средствата, или по скоро липсата на такъв. Още повече, че със закупуването на стикера, би следвало да се предлага услуга, но при нас е нищо. Пътищата ни са еднакви всяка година, 2016г и още нямаме една свястна магистрала, за тунелите да не говорим и за проблемите, които имат новоизградените пътища.
отговор Сигнализирай
28
muncho
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
До oneИмаш право в изложеното от теб, но забравяш за колите, които се използват само в града и пътуват извън него 2-3 пъти в рамките на годината. За такъв собственик не е обосновано да заплаща седмична, месечна или годишна винетка. Относно икономическата логика за пътищата е че трябва да бъдат не за красота, а да подпомагат развитието на икономиката ;) В цяла европа се поставя достъпа до транспортната инфраструктура на първо място, а качеството си върви паралелно с него, но това е друга тема.
отговор Сигнализирай
27
чичо Гошо
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Проблема не е за срока на винетката,а нейната цена.Така,че да одобрят винетка за 1 час нищо няма да се промени.
отговор Сигнализирай
26
Инженер
преди 9 години
Харесвам 38 Не харесвам 2
То много неща няма никъде в ЕС. Такива тесни и опасни пътища, такива дупки, такива ниски заплати...
отговор Сигнализирай
25
SA
преди 9 години
Харесвам 47 Не харесвам 2
Ами те никъде в ЕС нямат и такива заплати,ама...!!!
отговор Сигнализирай
24
one
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 18
добре де няма как да има икономическа логика за еднодневна винетка. Само разходите за отпечагтването, дистирубията и прочие . Цената би била доста по-неизгодна от месечна или годишна- среднодневна цена.и второ- хем искаш да караш по хубави пътища, хем да не плащаш. един пример Решавам че ще си купувам еднодневни винетки от по 3-5 лева примерно, НО искам като реша да имам изграден път , поддържан , почистен от сняг през зимата. нищо че ще заплатя няколко пъти по 3-5 лева. няма икономическа логик
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 49 Не харесвам 2
Нямало никъде такива винетки в ЕС... ами ще ги пуснем първи , какъв е проблема? Да им имам и аргументите.
отговор Сигнализирай
Новини