IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Загиналите пилоти имали малък нальот до катастрофата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
шматка
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Абе Илияне те асовете имат по 500часа за 25г ти редови каиш си имал 200 за 2 години.Да не си рибар.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Е как да имат летателни часове, като то хеликоптер гори поне 700кг/час. Хубаво се каним да купуваме изтребители, но F-16 гори до 15-20т/час според скоростта и височината. Колко нальот ще имат техните пилоти?
отговор Сигнализирай
44
Илиян
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
2 години бях радиомехник на хеликоптер като редовен войник 1987-1989 г. в базата в крумово. Имам повече от 200 часа във въздуха. Според мен са изпълнявали упражнение по зависване и кацане имитиращо повредени двигатели. При това упражнение винта се оставя да се развърти от въздушната струя при свободно падане на хеликоптера като в последния момент се обръщат лопатките и хеликоптера каца подобно на самолет. за целта е нужно равно място или писта. Доста е опасно и това го правят само най-опитните
отговор Сигнализирай
43
мухахах
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Поредната манипулативна статия. Че нальота на пилотите е смешно малък е вярно но не това е причината. Някак си е гадничко да им се внушава вина която нямат. Причината всички я знаят -строшен опашен винт на руската барака-редовен дефект. На тази височина просто са нямали шанс. Летенето с руска техника си е точно..............руска рулетка.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
абсолютни глупости защо им изчисляват часовете от началото на годината а не общите до тук летателни часове .Истината е че наша държава е на ръба в отбраната здравеопазването образованието че всички квалифицирани кадри бягат единствените които остават тук са народните представители да цоцат от народа обаче не е ли тоя дет яде баницата а тоя дет му я дава и това че тези пилоти са загинали защото са останали тук а не са емигрирали трябва да им отдадем заслужената чест .Чест е да си тук,за нас обикн
отговор Сигнализирай
41
толкова е тъжно
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Поклон пред саможертвата на пилотите, принудени да рискуват живота си в изпълнение на своя дълг, заради плачевното състояние на машините и липсата на средства за покриване *** минималните изисквания за часове полети. Има ли поне един смел журналист да разследва колко струва издръжката на прескъпите возила на управниците, които взимат решения за бюджета на авиационната техника?
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До 28Имам предложение дъртьоо да е заменим с "пияндур"
отговор Сигнализирай
39
До недоумяващите
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Нальот може и да не е българска дума ама и компютър също не е. Като неистово желаете да се смени едната да е българска въпреки че нямате отношение към авиацията то трябва да се сменят и другите. Едната е летателни часове а другата сметнало нали тъй ?
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Пестене от командировачните. Ето го и резултата.
отговор Сигнализирай
37
halostnipa
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
70 godini prahosvame miliardi bg levove, dolari, rubli, evra, liri za izdrajkata na bg armia i neinite voenni mirni igrichki...da se samoizstrebva bg armia...to drehi, obuvki, kolani, shapki, pagoni, mushami, protivogazi, maski, ognestrelni orajia, chikiiki, ogledalca, grebencheta, brasnarski prinadlejnosti, nojichki, pinceti, parkove, gradinki, kazarmi, zastavi, konushni, obori, hangari, pochivni stancii, zilove, tankove, beteeri, artileria, lodki, korabi, samoleti, helikopteri, akademii, kilii
отговор Сигнализирай
Новини