IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

50 еврогрешници


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
brato ti si palna selska pra4ka!!!
отговор Сигнализирай
21

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Господине или Госпожо, без да се засягате, Вие сте или непоправим (а) оптимист, или сте държавен служител, или четете прекаленно много официалната преса, или сте под 20 години.Никой няма да разреши да се произвежда каквото и да било в България, освем или вредни и мръсни производства, или нискотехнологични, или евтини суровини за по-нататъшна .Защо сами ЕС да финансират своя вътрешна конкуренция?Имам опит с търсенето на средства за малък бизнес от така наречените еврофондове.Освем за закупуване на западна техника, консумативи и материали,просто нямате шанс да получите пари за друго.Производство?АБСУРД!!!Само обучение на обслужващ персонал и купуване на скъпи консумативи и резервни части.Справка-Видахим,Азотноторовите заводи,Балканкар, Енергомашиностроителните заводи,ЗЗМ-тата,и други, които през гнилия социализъм изнасяха не само в соц.лагера, а и на изток и запад..А за АЕЦ какво ще кажете?Въпреки многобройните проверки доказващи безопасността му?В ЕС много рафинирано се прилага закона на джунглата, като от индустриално развита страна със сравнително високо образовано население, се превръщаме бавно и безвъзвратно в бананова република,населена с профанизиращо се население, за голямо съжаление на малкото останали мислещи Българи.
отговор Сигнализирай
20

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
45 godini rabotihme s ruska tehnika i se oblizwahme kato widim kamion Mercedes ili traktor Case. Sega iskate obratno pri grubata tehnika. Wmesto da se oplakwate, obrazowajte rabotnicite si da rabotqt s moderna tehnika. I drugo, ako ya njama modernata zapadna tehnika, ruskata shte se wyrne pak w erata na 50-te godini. Segashnoto rusko kachestwo e gore-dolu snosno, zashtoto im go nalaga pazara, ako izchezne konkurencijata pak shte se wyrnat kym kamennata era. Woti wariant - proizwejdajte tehnika w BG, za da wi e ewtino.
отговор Сигнализирай
19
Бивш учител
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Я малко се поразровете дами и господа из така наречените Частни Образователни Центрове, коеито печелят търгове за обучение на безработни, да видите там какво лапане и "Усвояване "на еврофондове има...Документите, които се издават са със "Златно покритие"...За обучението -не говорим, такова въобще няма понякога.Масова практика е първия-втория ден да се дадат по няколко снимки, и последния ден да дойдат безработните да си приберат документите.Но всички разходи са надлежно оформени с документи.
отговор Сигнализирай
18
chiva
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За какво им е да се сертифицират? За какво им е този квази-утопичен ЕС? А нас закакво ни е?? Държавите(от номенклатура на Екзакт-3) са около 130 в света.Поне тези с официален статут.Значи 101 са свободни от узурпация, ограничения и ултиматуми. Блазя им, както казват адреналинките:))
отговор Сигнализирай
17

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако ти си селски стопанин, обработващ примерно 1500 декара земя, имащ няколко десетки животни, и даващ аренда и на собствениците на земята,работниците ти са с основно образование,защото просто други не щат да я работят тази работа, какво би направил?1-Нупуваш модерна западна техника, плащаш баснословни суми за гаранционна поддръжка и консумативи, Плащаш тройна заплата на някой инженер да ти кара трактора, или:2-Купуваш евтино руско желязо, вършешто същата работа, но с 3 дена по-бавно, хващаш първия тракторист без работа и го слагаш да работи,поддръжката и ремонта на техниката могат да я правят всички що годе грамотни средни техници даже и на полеви условия някой път,и изобщо не трепериш, че бордовия компютър се е скапал и трактора не ще да мръдне от място, защото доставчика на гориво ти е пробутал поредния *** вместо нафта.Кое би избрал?Работя в сферата на техническото обслужване, и казвам, че голяма грешка направихме че отрязахме Руските стоки от нашия пазар.Само за сравнение-Комплект ризи, бутала и сегменти за трактор МТЗ струват около 300 лева, колкото струва само гарнитурата на трактор КЕЙС.Единственото, с което западната техника превъзхожда руската , е комфорта за работещия с нея.Но и това ще го оправят Руснаците.Колкото за сертификацията-За какво сме им на тях-светът не е само Евросъюз.По-скоро ние ще плачем за тях, отколкото те за нас.
отговор Сигнализирай
16
chiva
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
сертификата YUF беше за пътни знаци и др.обозначителни табели , необходим за да се продават в германия!! За тях искат по 3000 евро за изпитание. Мале,мале..какво изпитание само ще пада:))))
отговор Сигнализирай
15
chiva
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За издаване на сертификат TUF в лицензирана лаборатория на ЕС в Германия например за(забележете) облицовъчни камъни за строителството, плочи гнайс, травертин, мрамор и мушелкалк на български производител искат по 3000 Евро за изпитание на следните показатели : Якост, плътност и съсътав!!! ***. Европейските камъни по-твърдите камъни, бе направо най-твърдите камъни на света!!!
отговор Сигнализирай
14
малееее
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
интересна теза защитавате - все едно някой ви задължава да ползвате пари от тези "експлоататорски" еврофондове... както на всички е известно, кандидатстването за безвъзмездни помощи от ЕС е по желание - не е задължително. Ако не ви харесват усповията просто не кандидатствате ..и си купувате с кредити или с квото си искате руски украински и др. нескопосани железа. но пък евтини. и още нещо - как така китайските просизводители на трактори "Фотон" успяха да се сертифицират за европейския пазар??? въпрос на качество и на организация...
отговор Сигнализирай
13

преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Приятелю, напълно съм съгласен с тебе!Въведоха стандарта Евро4 като задължителен, и това отряза вноса на Руски товарни и лекотоварни автомобили в България.След 2009 ще орежат и вноса на трактори и комбайни по същата причина.Само за сравнение-Един лекотоворен Руски автомобил струва около 3 пъти по-евтино от западния, поддръжката му също е евтина, и не се изисква квалифичирана работна ръка и скъпи сервизи.Ставаме пазар за скъпи и ненужно сложни стоки.Между впрочем, познавам няколко човека, занимаващи се със земеделие, които теглят заеми за да купят по някой и друг трактор и комбайна,от Руските,докато още не са забранени.Иначе западната техника е добра, но попаднала в Български условия, с Български консумативи и обслужващ персонал се скапва за една две години.А братушките , имайки същите проблеми с хората и обслужванието като нас, а правят първо"Дуракоустойчива"и после модерна и с добър външен вид, защото кадрите решават всичко.
отговор Сигнализирай
Новини