IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Катастрофата на влаковете станала от немарливост


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Анализатор
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Александър Цветков не е толкова слаб министър... Той е много по-слаб...
отговор Сигнализирай
14
питащ
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Не трябва ли министъра да си подаде оставката?!
отговор Сигнализирай
13
пепо
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Жалко за пострадалите.Даже и пари няма да вземат, защото е задължително да представиш билет,а по та я линия билети се купуват мн рядко.Но така е ,рамо или късно всеки си плаща за гяволията.
отговор Сигнализирай
12
Яко
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Наредба 45 кърти мивки... Ама на министъра не му пука...
отговор Сигнализирай
11
haha
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Каква точно е тая наредба?
отговор Сигнализирай
10
Железничар
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Интересно е кой разпореди-изолираните локомотиви -да се водят под номер на влак,независимо че е само машина .Това допълнител е заблудило Деж.ръководител от Драгоил и сега с един добър адвокатработата ще е друга! Защото има и наредба 45 а също и има дефиниция какво означава влак?
отговор Сигнализирай
9
haha
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Баси, що ли няма милиорди плюещи коментари под тия статии... сигурно щото не става въпрос за *** или турци.
отговор Сигнализирай
8
tisho
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
da ostavish jivota si v rucete na drugi
отговор Сигнализирай
7
пътничка
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
По тая линия билети на гише се издават много малко, касиерките казват че влака е почти празен, а като се качиш на влака се оказва, че е пълен. Минават кондуктор и не знам кой си и събират левчета от пътниците, без съответен документ, вместо да проверяват билети. Това ако не е публична тайна, и предполагам няма да има изненадани от написаното, освен ръководството на БДЖ.
отговор Сигнализирай
6
Копирано
преди 14 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Най-правдоподобната версия до момента:Дизела е пред изходния светофор, но дежурния в Драгоман е ЗАБРАВИЛ за него, дава редовен изход и изпраща редовно ТСВ 10352, който е на същия коловоз. Гарата е в крива и дизела пред изхода не се вижда. Същият вижда изхода и заминава към Драгоил (нарушение - заминава без заповед "готово").ЕМЦ на Драгоман има особеност, че изходния светофор се затваря не при преминаването му от возило, а чак когато возилото премине покрай обратния входен светофор. Когато ТСВ стига изходния светофор, дизела вече се е скрил зад кривата, но светофора още свети и ТСВ заминава след дизела. Междугарието е пълно с криви, ТСВ не вижда дизела и не знае за неговото съществуване.В Драгоил дежурния е дал редовен вход за очаквания ТСВ, гарата е в крива, дежурния чака пристигналото возило да открие задна дистанция, нормализира ПАБ и изпраща МБВ 293 с редовен изход срещу идващия отгоре ТСВ. Нарушение - изпраща влак без да се увери, че пристигналия влак е цял и по-важно, пристига изолиран дизел, а се очаква електровоз с вагон.
отговор Сигнализирай
Новини