IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Все повече българи се жалват от мобилните оператори


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
scala
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До анонименСлед като многото държавни агенции не ни защитават,къде сме...В коя държава живеем.И защо в гражданските протести покрай РПТ-тата не се включиха и тези проблеми...?А трябва.До кога мобилните оператори ще си играят с гражданите
отговор Сигнализирай
10
Форс
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Защо КЗП препраща жалбите до Комисията за регулиране на съобщенията?Защо жалбите до г-н Бернар Москени-гл.изп.директор на БТК/Виваком/ не се разглеждат с допълнени нови доказателства за липса на техни услуги с месеци и се получават по 7-8 отговори от супервайзор с едни и същи отговори?!?При тях има сериозни организационни , софтуерни и финансови проблеми.Много внимавайте -дали да станете техен потребител на услуги.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До stivanДа,такива са.И пращат СМС-и по няколко пъти да плащаш ,въпреки ,че си вече платил.И си позволяват да те изключат поради...техни грешси в комуникациите.Те нямат синхрон със звената си по места в условия на повреди.С часове държиш слушалката на тел.123 ,говориш,говориш..Пак те прехвърлят на друг,на трети ,а в офисите им не стига тази информация ,нито в звената за отстраняване на повредата.И така кръгът се затваря,накрая ти искат да платиш за месеци , в които не си имал техните услу
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 4ofiВиваком е хитър комбинатор.Ако погледнето договорите с потребителите-те не отговалят на статута на съответния потребител.Освен ,че не се посочват цените на услугите.Месечните им детайлизирани справки са ...от по 10 стр.от които не можеш да разбереш колко плащаш,за какво , за кой период.Периодите за ТВ са едни,за моб.телефон-други,за интернет и домашен-трети.При недоставени услуги с месеци пак настояват да плещаш и т.н..Когато отсъстваш и е ползваш нищо от услугите им ,пак плащаш с
отговор Сигнализирай
7
stivan
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
6
4ofi
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
5
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Пуснах си оплакване в офис на Мтел, че фактурата ми е надписана. Разглеждаха оплакването около месец и ми смъкнаха 35 лева от сметката, която беше 50 лева. Сега вече мисля, всеки месец да си пускам профилактично по едно оплакване, та да видим какво ще стане. :)
отговор Сигнализирай
4
анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
евала на една Румъния..одрънка с милиони евро оператор згафил ..а тук няма такова нещо..съгласни са с всичко което операторите предложат и заставят..а държавата с нейните комисии я няма никаква...сякаш не желае гражданите да я занимават с нищо...по Живково време държавните служители бяха много отговорни и си гледаха работата съвестно..а сега нищо подобно...бесни са че ги занимаваме с проблемите си.кога ще усетим че живеем в нормална и бяла държава?
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
М-тел надписват безумни сметки,лъжат с безплатните минути, на оплакванията ти любезно ти отговарят с някакви смешни *** обяснения. Наистина ли няма кой да ни защити правата от тези престъпни мутри?
отговор Сигнализирай
2
врял-кипял
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Тази комисия нищо не прави. Подадох жалба до червения оператор с копие до комисията и след изтичане на законоустановения срок за отговор от оператора си измиха ръцете с това, че комисията още не се е произнесла.А като Ви излъжат да подпишете договор, който в последствие се окаже, че не Ви е изгоден, просто престанете да ползвате услугите на оператора. Не могат да Ви търсят наказателна отговорност. Най-много някакъв административна глоба, която след обжалване ще затъне някъде.
отговор Сигнализирай
Новини