IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

110 влака замръзнаха по гарите на България


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

198
Данъкоплатец
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Предпочитам да плащам за БДЖ, отколкото за Цветановото крадливо МВР.Подкрепям пичовете от железниците.Това е пътя!
отговор Сигнализирай
197
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
182, в много държави има частни ЖП транспортни фирми, като започнеш от Великобритания, където има само частни ЖП компании, но същото е положението и в Швейцария, а в повечето европейски държави има успоредно частни и държавни ЖП фирми.Товарните ЖП превози в 80% са частни в Европа!
отговор Сигнализирай
196
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Когато наляха милиони пари от бюджета за безсмислена магистрала до Перник що не ревахте бе??? Тук сега някой мухъл ми се загрижил, че от данъците му дотирали БДЖ... *** народ, ей, ***....
отговор Сигнализирай
195
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Браво Борисов! Разбираме стремежа ти да ни върнеш към каруците:))))
отговор Сигнализирай
194
НФБ
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
движат ли се влаковете
отговор Сигнализирай
193
Конспиратор
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 9
Зад стачката стои Гоце Първанов. Шефът на БДЖ Владимир Владимиров е негов кадър - председател на младежката организация на БСП от 1998 до 2002 г. Умишленото свръхарогантно поведение на Владимиров на преговорите със синдикатите доведе до стачката. Изглежда такава е повелята на политическия труп Гоце Първанов
отговор Сигнализирай
192
timi
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
нали знаете че пътищата които се строят се правят с пари от данъците на всеки и тези пари от данъци ще стават все повече от както ни намлиха еврофондовете наполовина до 2014 та като теглиме чертата какво излиза един път пари от данъци зада се построят после пари от винетки след нова година ще го осетят и автомобилните превозвачи като влезе новия акциз на нафтата и на горивата заложен в новия бюджет като стане 3.50 4 лева литър нафта тогава пак ще говориме но за фалита на автобусния превоз тогава
отговор Сигнализирай
191
но комент
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Не лъжи ,гербер!Не е вярно че пътищата и магистралите се самоиздържат от винетките!въпрос на държавна политика е да се дотира евтин и екологичен транспорт, затова всички държави по света поддържат железници, и никоя държава не си е затворила железниците.И навсякъде железниците са държавни.Така чрез евтиния транспорт освен другото се подкрепя и конкурентоспособността на икономиката.въпрос е ина регионално развитие, и на национална сигурност.
отговор Сигнализирай
190
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
187 -Колко ефективна! като БТК, Балкан, Кремиковци:)) Като коя ефективна:))) БТК колко данъци преки внася, знаеш ли:))) Я виж какво е внасяло БТК преди приватизацията и какво внася сега:)))
отговор Сигнализирай
189
До 179
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
***, дай един пример за път, който се самоиздържа от винетки!!! По пътищата няма кой да ти дотира частни транспортни фирми, ***.
отговор Сигнализирай
Новини