IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Бензинджии до Дянков: Заради нивомерите фалираме!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

238
лошия
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
КВО СТЕ МИ ЗА ЦИТИРАЛИ АКЦИЗИ И ПРОЧИЕ ...КАТ НЯМА КЕЛИПИР КАКВО ТЪРСИТЕ В ТОЯ БРАНШ А?:))) АИДЕ МАРШ ДА ЛЪЖЕТЕ ЖЕНИТЕ СИ! ДЪРЖАВАТА СИ ИСКА СВОЕТО И ЩЕ ПЛАЩАТЕ КАТО ПОПОВЕ! ЕДИН ПЪТ НИ КРАДЕТЕ С НИСКИ ЗАПЛАТИ И ВТОРИ ПЪТ КАТО НЕ ПЛАЩАТЕ ДЪЛЖИМОТО ! ЗА КАКВИ СЕ ИМАТЕ ЗА УМНИ ИЛИ?
отговор Сигнализирай
237
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
Каквото и да се случи в Бг вие мухльовци гласували за Боко НИКОГА няма да живеете по-добре.Издавете се в злобната си жлъч!
отговор Сигнализирай
236
до 242
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
А с изгладнелите ---опозицията,СК, и И.Костов ,какво ще правим ?
отговор Сигнализирай
235
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
Агенция Standard&Poor's потвърди оценката си за кредитния рейтинг на страната !S&P потвърди рейтинга на България като стабилен ! Плюнковците срещу Борисов и ГЕРБ да се гръмнат!Кухоглавите комуноиди от бесепарската *** орда на *** Кутев освен че са недоклецани педерунгелелчета, са и долни предатели, само плюят по Борисов и ГЕРБ, а реално с изгонването на БСП от властта те спасиха България от кризата и от хиперинфлацията, която със сигурност щеше да бъде още по-страшна и от Жан Виденовото управление на БСП!
отговор Сигнализирай
234
ф-1
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
За да се напълни хазната на преялите с свласт гербери,предлагам на всеки търговски обект след касиерката един 45 год.пенсионер-милиционер да подпечатва касовата бележка, след уточняване произхода на парите за пазаруване. За услугата клиентът ще заплаща 20 ст.като за пластмасова торбичка.
отговор Сигнализирай
233
до 238
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
50 мотриси 'Сименс-дезиро" за 200 милиона си е далавера, щото унгарците купиха 80, ама за тях цената беше 5 милиона на мотриса средно, а при нашите е 4. Имаше и договор за закупуване и на 25 електровоза Сименс - Таурус, като имахме 1 за проби в продължение на година... Само че 3 месеца не можахме да му платим "каско"-то че да го караме, после след 4 месеца каране го ударихме и германците си ги прибраха....
отговор Сигнализирай
232
do 239 от 223
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Да го направят! За! Само че, представи си какво виене ще започне. Ще наскочат всякакви мушмороци. Едните ще видят банков заговор, други конспиратори чипове ще им се запривиждат. Трети няма да могат да си имат бюджет "и аз съм човек"... и т.н. и т.н.
отговор Сигнализирай
231
до 223
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Да стане бе, да го направят и тука - никакво плащане на заплати в брой, само в карта през банка, картите за раб. заплата ще са освободени от такси. Да видим кои крие ДОД и осигуровки!
отговор Сигнализирай
230
Бъни
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Всички управляващи България и БДЖ в последните 25 години носят вина за трагедията на БДЖ и най-вече министрите на транспорта, особено след 1997-***, начело с господин Вилхелм Краус, следва Николай Василев, който започна с взимането на заеми, взе на изплащане мотрисите Сименс Дезиро, като за 50 мотриси плати 200 млн. (договори клауза за задължително закупуване в бъдещ период на 25 от тях, което е едно от най-безумните действия, извършвани от БГ политик - все едно да купиш 5 кг картофи и да си задължен и догодина да купиш 5, но на по-висока цена). БДЖ бе изкуствено разделено на Железопътна инфраструктура и БДЖ - пътнически и товарни превози. Нашият "приятел" през 2005г. (преди края на мандата) продава 30-те най-нови спални вагони на БДЖ на частна фирма. През 2004-та пък взима облигационен заем, по примера на г-н Милен Велчев за 30 млн. лв. (Гърция взима подобен заем през 2001-ва за 100 млрд. долара. - сега трябва да изплаща 600 млрд. - направете си простата сметка). Следва Тройната коалиция с вагоните за скрап, разширяване на администрацията - само за 5 години дълговете на БДЖ от 156 млн.(30-те млн. умножени по 5) през 2006-та година, през 2011-та достигат колосалните 800млн..... Сегашното правителство решава да изтегли заем от Световната банка - около 400 млн., той е отпуснат, но вероятно никога няма да стигне до България по познатата схема на работа на двете организации. Българският парламент през пролетта на 2011г. отпуска 145 млн. за БДЖ, но те целенасочено са един вид "запорирани" от правителството (може би вече са изхарчени покрай изборите); по този начин БДЖ не може да отремонтира собствените си вагони, които излизат в планов ремонт един по един (явно всичко е добре изчислено...........). Междувременно в Корпоративна търговска банка се говори (няма официални данни поради банковата тайна), че се държат над 60 млн.лева на БДЖ на двугодишен депозит, който на практика държи банката като един вид спасителен пояс срещу фалит. Поради тези причини БДЖ не може да бъде обявено в несъстоятелност. Просто парите ги има, но на практика ги няма .........През целия преход целенасочено са унищожени производството на вагони, "приватизирани" са вагоно-ремонтните заводи в Септември и Дрен. Така в момента вместо ремонтите да се правят от държавното дружество, те се дават на частни фирми. Резултата е трагедията на влака София - Кардам (вагоните, които изгоряха бяха току що излезли от ремонт!!!).Една машина за подмяна на колесари струва 600 000 лв. В момента БДЖ дава свои колесари на фирмите, за да ремонтират неговите вагони и въпреки това им дължи над 1млн.лв. (тоест можеше да се купят две такива машини и БДЖ само да си върши работата); разбира се така "пълненето на гушите" на определени хора щеше да спре.Повечето от тук посочените неща са факти, а други са логични заключения. Ако има неточности, ще съм благодарен някой да ме коригира. Благодаря!
отговор Сигнализирай
229
До № 218
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
То, както казваш, всичките сме държавата. Нищо не се губи, а само си сменя собственика, така, че част от държавата са бедни но част са богати, ама несметно богати и още искат. Преразпределението е цинично и лакомията също.
отговор Сигнализирай
Новини