IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Нови 17 км от АМ „Тракия“ пускат през уикенда


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

185
до 207
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Баце, не ми пука какъв си,колко пари получаваш и какво караш -това е твой проблем -НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ! Ако мислиш обаче, че всички са като тебе много се заблуждаваш.Всички си плащаме данъците и всички живеем с надеждата,че нещата които един човек обеща ще се сбъднат.Досега обаче нещо не се получават нещата.Ти обаче си на друго мнение,което както казах си е твой проблем.Не ме интересува кой управлява и от коя партия е. Искам просто да живея нормално и затова съм в чужбина.И няма да се върна!
отговор Сигнализирай
184
ДО UK
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Я си напиши направо СССР не се прави на такъв какъвто не си . Мислиш ли че ми пука че си гладен *** ,аз имам кола /нова/ и си плащам всички данаци и искам като останалите редовни европеиски граждани да получавам срещу парите си хубави и безопастни пътища .Не яли асвалт ,и кои мислиш че го интересува какво ядете и какво не ядете .
отговор Сигнализирай
183
UK
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Ако ядяхме асфалт и магистрални парчета от тортата наречена инфраструктура, всички щяхме да сме ОК. Да, ама НЕ !Ако само с магистрали се изправяше икономиката на страната всички щяхме да сме още по-добре.Ако така се достига т.нар. 'европейски стандарт' - перфектно,точно това е пътя.Проблема е обаче,че народа мизерства и се ограничава за да съществува- ниски заплати и високи цени на всичко... Това ли е европейския стандарт на живот.Скоро на магисталите ще сложат и толтакси...Споко и честито!
отговор Сигнализирай
182
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Каквото Бойко е построил и строи, от БСП не могат само да поядисат, защото в техен стил парите за маркировка ще потънат безследно. Инфраструктурата е кръвоносната система на бизнеса и най-важната предпоставка за реални инвестиции вбпроизводство.
отговор Сигнализирай
181
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
За това пък АМ Хемус вече не е АМ, а селски път с ограничения и предупреждения за домашни животни и дивеч... Браво, Борисов! В ремонтите няма толкова далавера, а?
отговор Сигнализирай
180
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
СТРОЕЖЪТ НА МАГИСТРАЛИ Е ПОСЛЕДНА, НЕ ПЪРВА ГРИЖА. ПЪРВО ИКОНОМИКАТА , БИЗНЕСА И СОЦИАЛНИТЕ ПРИДОБИВКИ, ТОГАВА ЛУКСА ДА ХОДИШ ПО- БЪРЗО НА МОРЕ. 8 МИЛИАРДА ПОТЪНАХА КАТО ВОДА В ПЯСЪК И КАКВО- ЕДНИ 50 КМ МАГИСТРАЛИ И МИЗЕРИЯ- ВИСОКИ ЦЕНИ НА ВСИЧКО, ВИСОКА БЕЗРАБОТИЦА , ВИСОКИ ДАНЪЦИ ,ТАКСИ И АКЦИЗИ
отговор Сигнализирай
179
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
magistrali ,radari kameri katadjii koli za skorost znaci do 40 km kato ne moje da se kara kva e faidata samo tyk ogranichenie tam radar tyk kamera skrit katadjia 40 paplish ,e tova vsichko triabva da se izbiva ot obiknovennia chovek.zagybena rabota .izkam da karam ne da paplia i zaobikaliam dypkite i na farove ***.
отговор Сигнализирай
178
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
198Например СССР с Чернобилската АЕЦ :))))Виж сега, няма държава която изведнъж да е получила 1000 км магистрали изведнъж. Почва се с първите 100 км.
отговор Сигнализирай
177
до 196
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 9
Виж сега, в света няма икономика, която да се е изправила на крака от 100 км. магистрала и 15 км. метро, но има много сринали се икономики от недобре премерени инфраструкторни проекти.
отговор Сигнализирай
176
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Истина е, няма един *** в края на магистралата поне 100км. Много е неприятно!
отговор Сигнализирай
Новини