IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Половината автобуси - на повече от 20 години


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
бай Шано
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
40% по малко пьтници!? Че кьде ги хората или всички реша трьгнаха
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
DA , NO NA FONA NA STARITE AVTOBUSI . BIZNESA NA 4ASNATA MUTRENSKA ORGANIZACIA D-A-I PRIHODITE RASTAT S AKTOVE ZA SVETOVNO OBEZKARVQVAT I BEZTUI RAZIPANITE TRANSPORTNI FIRMI I NAI VE4E GO OTNASQT 6IFIORITE . OT VREME ONO ZA LO6OTO TEHNI4ESKO SASTOQNIE NA AVTOBUSI I KAMIONI SE VMENQVA NA VODA4ITE , A NE NA SOBSTVENICITE . SADILI6TATA SA ZATRUPANI S DELA ZA OBJALVANE NA TAKIVA AKTOVE . EDVA LI NE VODA4A TRQBVA DA VAR6I RABOTATA NA KONTROLNITE ORGANI I SAS 6TANGA DA GONI PATRONA IZ GARAJA ZA GUMI
отговор Сигнализирай
28
Варненец
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Бургазлии стават първите българи, които ще ползват 100% чисто нови автобуси в обществения си транспорт. Новите 67 машини са закупени в рамките на интегриран проект, финансиран от Оперативна програма Регионално развитие, а стойността им надхвърля 131 милиона лева.Бургас стана първият град у нас, който обнови изцяло автобусите в обществения си транспорт. Новите 67 машини са произведени от полска фирма - една от водещите европейски компании за градски и туристически автобуси, тролейбуси и трамваи. "Новите автобуси ще бъдат по-удобни за майки с деца и за инвалидни колички. Мястото е по-
отговор Сигнализирай
27
Ами така ще е...
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Ами така ще е...Нали закриха завода за автобуси "Чавдар" в Ботевград."Шкода-Мадара" в Шумен...Автомобилният завод "Балкан" в Ловеч...Казано накратко-родно производство 0/нула/!Сега ще внасяме автобуси 5-та употреба на цената на нови!
отговор Сигнализирай
26
селкор
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
ами и повечето самолети които летят горе са на повече от 15 години.всичко е въпрос на поддръжка
отговор Сигнализирай
25
ганчо
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
какви автобуси бе,ами локомотивите на БДЖ-то като са на по 40 години и само въпрос на време да се разпаднат и да избият сумати народ....
отговор Сигнализирай
24
хаха
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Изключителен пример за платена новина по БТВ. Нищо не е казано за истинските проблеми в бранша, като СУБСИДИРАНЕТО!!!
отговор Сигнализирай
23
хаха
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Тази новина по БТВ беше силен пример как се прави платена по поръчка новина по медиите в България. Изобщо не казаха нищо за истинските проблеми в бранша, а ми сравняват "нови" и "стари". От къде човек който не е във бранша да знае разликата между 3-4 годиен Кинг-Лонг автобус и 13-14 годишна Сетра или Мерцедес?! Пари да ми дадат няма да се кача на тези Кинг-Лонгчет...
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Пак ни облъчват. Какво значи 20-годишен автобус? Това да не са Чавдарки? Това да не е лек автомобил - да го бракуваме на 800 000 км. При пробег от 80 000 км годишно, за 20 години един съвременен автобус изминава около 1,6 милиона километра. Че то первото му гаранционно обслужване е на около 100 000 км.
отговор Сигнализирай
21
Димитрова
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Автобусния транспорт в българия няма да се оправи още 50 години по очевадни причини.
отговор Сигнализирай
Новини