IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Увеличават влаковете, спират и на повече гари


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

7
:)
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ужас!Спира на повече гари => още по-бавен!
отговор Сигнализирай
6
Пътуващ
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Само немога да разбера как в БГ - ЖП Транспорта който би трябвало да е с пъти по евтин и по-бърз от автобусния е толкова скъп и бавен. Всъщност мога, защото от автобусния транспорт лапат 1000 наши хора, по малко, а от ЖП-то ще лапат 1-2 *** по много. Как ще станат по-малко автобусите, при условие че всички фирми си накупиха чисто нови автобуси, а те са предназначени за дълги а не за къси разстояния. Така че, няма как да стане. Трябва цяла промяна, която обаче не виждам как ще стане.
отговор Сигнализирай
5
t0read0r
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
До Кратунили този на Швейцария.. хората в Шв пътуват с влак постоянно. София има заровени линии, които бих могли да се преврнат в ес-бан трасета на хилядна от цената на метрото. даже писах на мин Василев преди години но никой не се интересува..
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Според мен влаковете трябва да спират на 4-5 спирки (например: София, Пловдив, Стара Загора, Бургас), а част от автобусите да се преориентират на по-кратки дестинации до съответните гари, защото наистина не е нормално железницата да се тътрузи по тоя начин. В момента се губят по 2-3 часа от спиране на куп гари. Съвсем спокойно без инвестици може изток-запад да се докара до 5 часа и по този начин да се увеличат пътуващите с влак.
отговор Сигнализирай
3
Кратун
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Да се пътува 8 часа по отсечката София-Варна (500 км) е твърде далеч от съвременните стандарти. Трябва да да се преосмисли цялата трнаспортна концепция. Опитът на Франция в организацията на ЖП транспорта е много добър. Би могло да се адаптира за нашите условия.
отговор Сигнализирай
2
До 1 и 2
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Принципно сте прави, но БДЖ не разполага с достатъчно вагони и локомотиви и няма как да пуснат влакове, които спират на по-малко гари. Хубавото е, че някак се опитват да дръпнат напред, въпреки тежкото наследство.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
До vladyНа пълно съм съгласен с теб.
отговор Сигнализирай
Новини