IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Всеки трети шофьор е с летни гуми


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

78
printcho
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Нали сме българи!
отговор Сигнализирай
77
гешев
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
само да попитам: преди петнадесетина години, когато още нямахме "зимни" гуми, а карахме само с "видинки", да не би колите да зимуваха в топъл гараж и изобщо да не се движиха? да не би тогава всички коли, излезли на пътя в сняг и лед да са катастрофирали? рейсове и камиони като карат с едни и същи гуми зиме и лете да не би да спират щом завали сняг? всичко опира до опит и внимаване! иначе и танк да караш, не внимаваш ли, нищо не те спасява!
отговор Сигнализирай
76
Жоро
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Някой да ми обясни, че не разбирам. В една от най-големите гумаджийници в Пловдив(които ги познавам по комшийско) днес ми казаха: "Летните гуми ти са чисто нови, а зимните ти са с 3-3,5милиметра грайфер - щом са под 4, няма смисъл да ти ги сменяме, само да ти взимаме парите - летните ще ти свършат повече работа." Водят се за големи специалисти.
отговор Сигнализирай
75
Pireli SCORPION
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
До всички с летните гуми с ГОЛЕМИО грайфер:ЕГА КАТАСТРОФИРАТЕ И СИ СТРОШИТЕ ГЛАВИТЕ.
отговор Сигнализирай
74
do AZ
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
Чета и се смея с глас.....много ги разбираш, ама моля ти се остави самолетите на мира, щото е тема извън компетенцията ти явно. Ще ти принтирам бисерите и ще се посмеем дружно с инженерите в офиса... :)
отговор Сигнализирай
73
хмм
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Във Варна има сняг не повече от 10 дена през цялата зима. Поради тази причина примерно не сменям гумите на едната кола. Просто когато има сняг, тя не се кара. На сухо и дори на мокро, но незамръзнало /какъвто обикновено е случая във Варна/ летните гуми са по-добри и не е проблем, да се кара с тях дори през зимата. За извън града разбира се зимните са задължителни. Не сме в Германия или Швеция, където има 5 месеца сняг, че толкова да ревете за тези зимни гуми. :-)
отговор Сигнализирай
72
az-
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Нашите тестове показаха еднозначно - при мокра настилка едва достигането на границата на замръзване поставя физическите граници на сцеплението пред летните гуми(но същото важи и за зимните), на суха настилка дори при няколко и повече градуса под нулата лятната гума е абсолютен победител по отношение на сцеплението. Въпреки това ние горещо препоръчваме на нашите читатели зимните гуми, особено ако има вероятност да бъдат изненадани от сняг.
отговор Сигнализирай
71
az-
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
И наистина при мокра и суха настилка поради по-меката каучукова смес и множеството ламели при зимните гуми лятната гума е многократно по-добра. Зимната гума по-рано губи сцепление в завой, има значително по-лоши показатели по отношение на аквапланинга, както и доста удължен спирачен път, даже и при много ниски температури. Това е безспорно. Въпреки че митовете за температурната граница от +7 градуса да са много разпространени и хората да продължават да вярват в това.
отговор Сигнализирай
70
az-
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До ЧиновникИ за да не си говорим наизуст ето ти извадка от тестовете на аутобилд, който можеш да видиш и на сайта им.Въпреки че не са абсолютно задължителни и не ви грозят глоби или отнемане на точки, ако карате с летни гуми през зимата, добрата зимна гума е неизбежното зло при сняг, лед и температури значително под нулата. Както показаха нашите тестове по снежните алпийски пътища и замръзналите северни езера в Швеция, лятната гума не може да осигури почти никакво сцепление и сигурност
отговор Сигнализирай
69
az-
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Когато си глупав е до живот :). Но нищо де, то шарани трябва да има, че да ги доят :). Кухи единствената причина да си сменям гумите изобщо не са глупостите на гумаджиите, а проста икономическа логика, тъй като карам доста. Просто летните гуми ми пестят доста гориво лятото, а зимата ги сменям с т.н. зимни гуми просто защото ще се износят по-бързо. Не ми плещи търговски глупости, за шарки, материал и т.н.. Разликата не е голяма. Ако въртях по 100-200 км. на месец нямаше да го правя.
отговор Сигнализирай
Новини