IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ ще купи нови скoростни влакове за 210 млн. лева


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
жепеец
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До калиНе, не е късно,първо трябва да се оправи пътя,за да може да се вдига 160 км/ч,после се пускат влакове развиващи тази скорост,скоро ще приключи ремонта на Михайлово-Бургас,така че сега е момента,а докато се обяви конкурса,намерят пари,фирмата спечелила конкурса да ги произведе и достави ще мине време.
отговор Сигнализирай
36
калвача
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Така се граби държавата. Купува нови влакове после продава БДЖ на някое свое протеже или чужда фирма.
отговор Сигнализирай
35
Михаела Тонева
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
И отново само София- Бургас...А севера къде пак го оставихте в девета глуха. Стига с тоя юг. Там са и новите Сименси и всичсо старо пращаме на север. И автомагистралата на юг е готова а на север сега я започваме. ХА НЕЩО И ТОЯ *** СЕВЕР ПОМИСЛЕТЕ
отговор Сигнализирай
34
кали
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Чудесно , но защо сега ??? Не е ли твърде късно ???
отговор Сигнализирай
33
Гай Баньо
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Същото ще стане и с отсечката до Бургас.Работа през пръсти за ненужно много пари.И нови влакове да купят придвижването няма да е по-бързо.В България понятието "бърз влак" е чисто условно.За бързи влакове трябват отделни трасета от точка А до точка Б.Който пътува до някой малък град или село да хваща бавния влак.
отговор Сигнализирай
32
Гай Баньо
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
От Първомай до Свиленград линията е рехабилитирана но...не е електрифицирана.
отговор Сигнализирай
31
Гай Баньо
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Линията Крумово- Първомай:високоскоростно трасе правено от гръцки и италиански фирми започнато по времето на НДСВ и завършено с огромно закъснение и много допълнителни плащания.Всичко се руши включително и жп-надлезите на селата които не са нивелирани и се разцепиха и вече никой не смее да минава по тях.Ремонтираните гари са заключени-в тях не работи персонал на БДЖ асансьорите за инвалиди подлезите пероните са сглобени като Лего.Бетонът се рони с едно подраскване с нокът.Осветление няма.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Всичко само в Южна България! Северна на ***.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
БДЖ не се продава скапани политически ***.Запомнете го добре,а сте се опитали да приватизирате товарни превози,а сме ви обесили пред парламената.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
предлагам подземна железница, за да не сек радат релсите......
отговор Сигнализирай
Новини