IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Стимул: Купи нова кола, плати с 8 лв. по-малко


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
В тази държава се стимулира да караш стара и замърсяваща кола, понеж данъка за кола над 14 г. и обикновено под 100 к.с. е около 20 лв. а ако имаш кола до 5 год. със средна мощност 140 к.с,нисък разход, филтър за твърди частици и катализатор, данъка ти варира от 317 до 533 лв.Също, биват стимулирани и такива с чисто нови, скъпи джипове и мощност над 250 к.с. които могат да ги регистрират като товарни и да плащат 16 лв. данък на година.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Няма никакви основания за стари коли да се плаща повече по някакви измислени от държавата такси. Достатъчно е, че те харчат повече гориво, за което собствениците плащат повече. Отделно старата кола по-често се разваля и за нея се плаща повече. как да се свали средната възраст на колите в България - ами като се изпълни желанието на всички шофьори, да могат да си купят и шофират нова кола или както са написали някои преди мен, като се вдигнат доходите.
отговор Сигнализирай
9
ккккккк.....ррр
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Мдаа, прочетох, стимулирах се! А бе, некой знае ли къде продават електромобили, че да ходим да си купим неколко! Второ: къде се помещават тези дето раждат, ама раждат такива гениални идеи, щото и аз имам една-да ходим томо и да им се оттепаме едно убаво и после пак да ми ръсят акъл, а и какви заплати взимат знае ли някой? Само *** ли останахме в таа *** д/ва?
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Средна възраст на колите. Всъщност тази средна възраст е доста подвеждаща. По-голямата част от най-старите коли се шофират доста рядко, а най-много се шофират най-новите коли. В този смисъл ако се пресметне на километър пробег, средната възраст на колите в България може да се окаже 6-8 години.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Тези в правителството пак станаха смешни.
отговор Сигнализирай
6
sc
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Страшна стимулация е това и понеже отношението нови към стари към нови няма да се промени, си чисто и просто увлечение на данъка, замаскирано като на учителката "намалянето" на картите. Между другото никой никъде не пише, че цената вече е 1,60 лв
отговор Сигнализирай
5
Бай Иван
преди 9 години
Харесвам 33 Не харесвам 2
Държавата да вземе да стимулира бизнеса да плаща европейски заплати, другото ще дойде от само себе си.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Като започнат да работят за по-високи доходи на работещите, по естествен начин ще стане и подмяната и на автопарка. С нови такси и глоби нищо не се решава. Само се създава напрежение.
отговор Сигнализирай
3
Инженер
преди 9 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Смешни мерки, само замазване на очи. Данъкът за старата трошка ми беше 30 лв. За новото Нисанче, най-обикновена семейна лека кола - 300 лв. За луксозен джип 3 тона е малко отгоре.
отговор Сигнализирай
2
zeus
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
А, пак ли бре, а така и не се разбра на кой е частната фирма, в която отиват екотаксите, както и това за какво се използват после. Иначе мен най-много ме стимулира да си купя нова кола ако има с какво, ама за заплати в държавата е забранено да се говори ;)
отговор Сигнализирай
Новини