IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Жената, строила "Ечемишка": Все едно къщата ми падна


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

28
до к.15
преди 8 години
Харесвам 28 Не харесвам 0
продължение: Отделно земният слой върху тръбите е с повишено съдържание на влага, пък е и пропусклив, така че често облицовката на тръбите е влажна и понякога тече вода. Така че не бързай да говориш глупости. Ясно е, че не си инженер, но нямаш и елементарна техническа култура. Така че гледай на дядо си къщата и не й сменяй керемидите.
отговор Сигнализирай
27
Георги
преди 8 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
До к.15: Извинявай, но ти говориш като луд с оная си работа. Сериозен оглед на тунел се прави 2 пъти годишно, а такъв е правен през куп за грош. Отделно през 2009 г. е забелязана корозия на анкерните болтове, които държат гредите на осветителната система, но някой си е питал нещо си. Плюс това вентилрацията на двете тръби не беше добра, което води до ускорена корозия на металните детайли . / to be continued
отговор Сигнализирай
26
Август
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 27
Не съм минавал през тунел в Европа, който да има теч, липса на осветление или не работеща вентилация. Напротив, безупречни са. И най-старият тунел под Темза в Лондон е сух. Да падат осветителни тела - абсурд. Българските тунели са това, което е обратно на европейските. Лица на социалистическото минало.
отговор Сигнализирай
25
Радо
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Тъжно... без отговорно...
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До Tunelхидроизолаций викаш
отговор Сигнализирай
23
бергхоф
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
а, а магистралата от Солун до Игуменица, леле мале, що е тунел що е чудо!!!!!
отговор Сигнализирай
22
до бергхоф
преди 8 години
Харесвам 47 Не харесвам 2
Ама немецът си поддържа съоръженията! Не ми разправяй басни, че построил нещо през 35-та година и 80 години нито го смазва, нито му подменя износените части. Заводът в Лом не е зле, ти си зле!
отговор Сигнализирай
21
Tunel
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 15
Правил съм 15 години хидроизолаций (Sarnafil) fg i ts)на тунели в Германия, Франция и Швейцария не съм видял нещо подобно в Бг, всички тунели текат и е въпрос на време когато ще умират още хора, за какво качество тази жена не разбрах. Често пътувам по тези тунели и се кръстя когато излизам от тях.
отговор Сигнализирай
20
бергхоф
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 31
гледах по телевизията, не по вашата, как са строили немчугите, преди сто години там в планината. там в скалите още има работещ асансьор от 1935 година, да не говорим за тунелите и другите съоръжения! кога е строено метрото в Лондон, а преди колко века са прокарвани подземните комуникации в Париж!? .... завод в лом .... мили Боже, колко сме зле!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 45 Не харесвам 1
Абе ей 15, ти чувал ли си случайно, че всяко голямо съоражение се прави да издържи 20 или 25 години без основен ремонт? 32 години особено за тунел при такива тежки експлоатационни условия си е направо като 100 години за някаква селска къща, ако не и повече. Забележи: да издържи 20 години БЕЗ РЕМОНТ! Оттук нататък следва регулярната поддръжка и инспекции, които даже 2 пъти в годината са малко, а трябва всеки месец да се правят. Просто няма такава гавра - в България масово се пести от поддръжка.
отговор Сигнализирай
Новини