IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

При леки катастрофи – без КАТ. На технически преглед – даяджии


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
До Една
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Ако някакъв австралопитек ме блъсне и мирише на джибри или е видимо дрогиран, няма сила, която да ме накара да се обадя на КАТ пред него. Отговор: Качваш го да седна не шофьорскат седалка " да си почине" слагаш длан на вратлето му/и и седем пъти рязко напред колкото можеш. Дори и да му се отвори черепа не се плаши. Първо е пиян , Второ на пиян не се вярва като е направил беля и Трето никой няма да свидетелства,че си го бил. най-много да ти помогнат.
отговор Сигнализирай
20
Петър
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
То с толкова трапове и микс от ями хората се научиха да дрифтят. Няма да си чупят окачването я. Как в други страни с който ни сравняват нашите управници имат писти. Ако в БР има нормални писти хората ще си плащат и ще се кефят. Имаше такъв проект но спряха инвестицията ЗАЩО ? КОЙ? КОЙ? нищо против никой. И аз карам нормална кола по строшени улици за да се предвижа от А до Б, но съм за инвестиция на частен предприемач или нещо такова в писта. Който иска да си плаща. Бъдете здрави
отговор Сигнализирай
19
por
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
даяджии o.O Някой е бягал от часовете май?!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Формулировката е проста,в Щатите го наричат-агресивно шофиране.Завърташ гуми на светофара и си вътре и няма:"...ама аз не знаех,не можах и т.н.".Презумцията е ,че след като си станал шофьор,трябва да можеш да владееш автомобила и да шофираш нормално.Ако кажеш на ченгетата,че не можеш да владееш автомобила,най-много да ти вземат книжката и да те пратят на проверовъчен.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Регистрирането на някои ПТП-та май беше единственото, което КАТ прави през последните 27 години, от което както и може да се очаква имаше повече вреда, отколкото полза. Сега ще регистрират по-малко ПТП_та, което по принцип е добре, защото където се намесва КАТ, винаги става доста по-зле.
отговор Сигнализирай
16
сминдух енд чесън
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Ами ако има спор за вината при ПТП,по якия ли ще е прав?
отговор Сигнализирай
15
a?
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
***, сигурно и в болници ще искаш да инвестираме?
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
Последния абзац ме уби! Инвестирайте си сами в трасета, тикви! Защо останалите да ви плащат хобито?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 16
До Анонимен 12В другите европейски страни не ти дават информация на какво да обърнеш внимание а просто ти спират колата от движение докато не я приведеш в изправност. В Гърция прегледа струва около 400 евро и ако нямаш амортисьори както хората например,колата на трупчета,няма не искам.Имаш ръжда по колата,пак колата на трупчета и т.н.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
ДАЙ да контролира. Виждаме резултата от контрола на ДАЙ и в таксиметровите и товарните превози. Да се обособят държавни пунктове за ГТП под строг контрол и наблюдение, както е в другите Европейски страни. Идеята им е не само да санкционират, но и да дават информация за реалното техническо състояние на автомобила и на какво да обърне внимание собственика!
отговор Сигнализирай
Новини