Явно много хора не са наясно с въпроса, но пишат ли пишат.Първо още от 70-те години на миналия век, колата в България не е лукс, а необходимост. Второ, всеки, който употребява думи като таралясник, бракма и т.н., може да не бъде четен, защото очевидно не знае как стоят нещата. Трето, Колите в България са малко - доста под средното за ЕС на 1000 човека от населението. После, човек трябва да е наясно от каква гледна точка оценяваме колите - примерно, че с колите си вършим работа.
отговорСигнализирай
30
Анонимен преди 8 години
42
Това не са автомобили, а трошки от Южна Италия, които в нормална държава не могат да минат технически преглед!Трябва да се забрани да се регистрират автомобили, които не покриват поне ЕВРО 3! Такива без катализатори и филтри за твърди частици да се спират от движение!Какво е това - продават се опасни за живота таралясници по 1000 лева, минават технически преглед, движат се по улиците с гуми десета употреба! Е, докога????
отговорСигнализирай
29
Край преди 8 години
61
Ако в София не се вземат мерки за намаляване на автомобилите до 3г. града ще стане непроходим и ще е излишно да имаш кола. Да имаш кола в София трябва да стане СКЪПО и парите от това да отидат в силен градски транспорт. Модела - всяко софянче с кола е ***.
отговорСигнализирай
28
Анонимен преди 8 години
50
Е, много зависи и от семейството, имотите и т.н. Ние също даваме два апартамента за по 500 лв, но 1000 лв на днешно време до никъде не стигат, така че си работим, дори баба ми, която е пенсионерка не лежи вкъщи, а работи, че и градинка на вилата си гледа.
отговорСигнализирай
27
Анонимен преди 8 години
53
трябва да имате 10 апартамента, за да се издържа цялото семействоМоя хазяин дава само 3 апартамента под наем, но миналото лято беше 2 седмици море на Канарските острови.
отговорСигнализирай
26
Анонимен преди 8 години
45
"Първо, на кореняк софиянец му е нужен много по- малко автомобил"Те изобщо не са им нужни, но са ги купили на далавера и ги държат там като паметници да си начешат крастата. Някой ги ползват за части, други ги дават на децата да карат незаконно. С два апартамента в центъра по 500 лева наем и ето им 1000 лева да могат нищо да не правят. Едната позната реститутка има 9 апартамента които пуска под наем.
отговорСигнализирай
25
Николай преди 8 години
101
Ами за жалост "втора ръка" си е само израз. На практика повечето коли "у нас" са трета ръка, с добре превъртени километражи. А коренът на проблема със "стария автопарк" е в договорката между петролните босове, застрахователите и правителството. Важното за тях е да има оборот и да се начислява ДДС и акцизи. Няма смисъл да се делите на софиянци и на несофиянци и да се джафкате помежду си. Само с нови регулации и качествени техн.прегледи ще се оправят нещата!
отговорСигнализирай
24
До 27 преди 8 години
62
Малко не ми се връзва профилът, който описа. Първо, на кореняк софиянец му е нужен много по- малко автомобил, все пак няма да превозва с него тонове буркани и багажи. Второ, наемите в София не са чак толкова високи, трябва да имате 10 апартамента, за да се издържа цялото семейство без никой да работи. Иначе с 2-3 и традиционо некоректните наематели не става, трябва да работиш, за да може, ако те прецакат ти да ИМ платиш сметките.
отговорСигнализирай
23
Анонимен преди 8 години
41
То да беше само с колите! В България винаги количеството се цени повече от качеството.
отговорСигнализирай
22
Анонимен преди 8 години
66
Всички кореняк софиянци в блока са с по 3-4 автомобила. Обаче само по 1 от тях е в движение. Нищо не работят, само седят с биричка на пейката пред блока и кибичат. Веднъж в месеца изкарват бракмата да отидат да съберат наемите от апартаментите си, които дават под наем.
отговорСигнализирай
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години