IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Имаш билет, не летиш... Що е то? Полет на Wizz Air от София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

72
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Low cost компания.Пътувайте със истински компании, макар че и при тях не е гарантирано.Или имайте Fidelity Card ако летите често
отговор Сигнализирай
71
соцялно слаб депутат
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Който е смъкнат от самолета да пие една студена вода и толкоз,няма кой да се занимава с ваще прещявки.
отговор Сигнализирай
70
Yani
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Важно е и как ще ги компенсират. Обикновено обезщетението е солидно и затова има желаещи.
отговор Сигнализирай
69
Анита
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
До Анонимен 69Искач да допълня, че ми се е случвало, при Уиз полет София-Лутън, с час на излитане 6:00, да остана в самолета 5 часа, защото имаше срив в системата и пилота нямаше карти, за да може да излети. Случвало ми се е при България еър да чакам закъснение 7 часа, после в самолета още час и половина, преди излитане.. Но това са нормални неща! С всяка авиокомпания може да се случи и не се случва всеки ден.
отговор Сигнализирай
68
Mopcku_
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Инцидент има, но той не е единичен и само с Уиз. Такива инциденти скоро имаше и с редовната, а не нискотарифна американска Делта, както и с други големи редовни авио превозвачи. На други пък като България ер в последните няколко месеца самолетите и екипажите им не излитаха. Колко пъти днес.бг писа за това? Никак не е приятно, но овърбукинга и в хотелите е заложен. Там също рядко идват всички резервации. Ама айде сеир да става и да плюем по конкуренцията ... така я разчитам аз тая статия.
отговор Сигнализирай
67
Анита
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
До Анпнимен 69Аз изказах моето мнение! Летя много често с тях, удобна ми е дестинацията на летището в Лутън. Тази и миналата година летя всеки месец и на мен не мо се е случило подобно нещо. Кабинният екипаж са винаги много приветливи и приятелски настроени. Вие може би говприте за служителите на летището! За тях съм съгласна, че повечвто са груби и намръщени! Естествено случват се и грешки или непредвидени ситуации, напълно нормално е.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
До Анита, Аз съм човека, който писах на стената си какво се случва с нас. Всичко е абсолютната истина, даже има и още. Дадоха ни по един сандвич и вода в 12 часа преди да ни пратят на паспортна проверка и ни хвърлиха водата разбира се, защото нямаше време нито да ядем нито да пием. От 4 часа сутринта до 12 чакахме без някой да ни каже какво се случва, бяха груби и на следващия полет останаха още повече хора, а имаше 2 празни места в самолета, дори тях не си направиха труда на запълнят.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 14
Изкарвайте повече пари и летете с хубави самолети.
отговор Сигнализирай
64
да да
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
Вчера случайно гледах една класация за най-лошите авиокомпании и незнайно защо ли националния ни авиопревозвач беше на второ място.
отговор Сигнализирай
63
ponti
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
Условията на тези компании са еднакви за всички държави в които летят. На много не им харесват, но е факт, че самолетите им са фул-макс, а и всяка държава иска нискотарифни компании да летят от/до там, защото освен авиационни приходи те носят огромен обем от туристи! Така, че не се мислете за дискриминирани.
отговор Сигнализирай
Новини