IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Строги мерки на пътя! Бълваш кълбета дим – без регистрация!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

108
Край
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Абсолютно съм съгласен със Сорос. Българина не може да се самооганизира нито да си налага сам дисциплина - без вилата на врата от нашего брата нищо не става. Погледнете рекичките които минават през София - според мен имат изхвърлени по над 10 гуми на 100 метра. Търсил съм гума по брега на езерото Комо - НУЛА.Понякога ми става мъчно.
отговор Сигнализирай
107
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Бълваш кълбета дим но от некачествено гориво, кво стана с проверкте по бензиностанциите нещо голема тишина.
отговор Сигнализирай
106
Край
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
При референдум -всички да караме трилитрови дизелаци /моооо вървят/ нищо че от респираторни годишно ще си отиват -10-12 хил софиянчета или да се возим на комфортен градски транспорт и малки хибриди и ел. колички мисля че първото ще победи с 80%. ЧИПА е сбъркан.
отговор Сигнализирай
105
Край
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
На 1000 човека повече коли от София в Европа има само Прищина - *** там до скоро и номера нямаха. И се караше само мерцедес. Има и по-диви от нас.
отговор Сигнализирай
104
Край
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
До Факт. Автомобила е необходимост за малкия град и селото - в големия град навсякъде по света е лукс. Забележи статистиката България има по-малко коли на 1000 човека от Германия НО София има почти два пъти повече от Берлин. При нас колите са наврени в големия град - където би трябвало да има СИЛЕН ГРАДСКИ транспорт.
отговор Сигнализирай
103
Край
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
*** да ви светна и Гюнтер от Берлин му се кара кайен па макар и вехт. Да си го качи в градинката пред блока. Само че в Берлин това ще му струва толко много че и през ум не му минава. Във всички градове с мащаба на София и с подобно градоустройство в Света е СКЪПО да имаш кола - за да не се задръства града и хората да не се издушат. И се стимулира да е МАЛКА И ЕКОЛОГИЧНА. В София ТОВАРНИЯ тоарег е с 15 лв. годишен данък.
отговор Сигнализирай
102
Факт
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
След края на Втората световна война в Европа осъзнаха, че колите не са лукс, а необходимост и че всяко семейство трябва да има поне една кола. В България това осъзнаване стана 20-30 години по-късно и съответно България изостава по брой коли на 1000 човека от средното за ЕС и има доста да наваксва. Същото важи и за София - има 4-5 града, където колите на 1000 човека са по-малко в сравнение с София (КРАЙ ги е изброил), като в всички останали градове в ЕС подобни на София, колите са повече.
отговор Сигнализирай
101
Край
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
С тенденцията "всяко софянче с кола" - до три години града ще стане непроходим - средната скорост в пик час ще падне до 10-12 км/час и реално ще се издушим в собствен сос.Общината сега щяла да ОБСЪЖДА да се спират ли колите които нямат катализатори и фап филтри. Те неизправни АМА какво ще каже народа ако ги спрем-диваци.
отговор Сигнализирай
100
До Реалист
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Донякъде си прав. Факт е, че след Евро1 бензиновите двигатели отделят малко повече СО2, средно по 200 гр. на км срещу 120 гр. / км за дизелите, въпреки обратната тенденция за съдържанието на СО2 в горивото, но отделяните азотни окиси не са за пренебрегване. Азотният диоксид (NO2) е токсичен, диазотният окис (N2O) отвсякъде си е парников газ и само азотният окис (NO) е неутрален и неактивен.Но не забравяй и разните "гейтове" отпреди време, които показаха че част от дизелите се дънят на Евро 6.
отговор Сигнализирай
99
Край
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
София има почти ДВА ПЪТИ повече коли на 1000 човека от Берлин, повече са от колкото в Прага, Виена, Кьолн. Сега като подгонат дизела от Европа - тука всичко ще е с трилитрови кайени, а8 и тоаярези. Радва се нашенеца като дете на въртележка и не си дава сметка че това е отрова. Властта? Властта обсъжда, консултира, координира. Нашата власт не иска да ЗАБРАНЯВА и ограничава - за да бъде избирана от *** и да прави обществени поръчки.
отговор Сигнализирай
Новини