IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Връзки и подкупи в НРБ: За жилища, коли, дори тоалетна хартия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

794
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
За ЕАТЦ е абсолютно вярно, както и за "Стършелите". Никому не позната до тогава технология. За колите се чакаше само за Лада, но, ако при покупката си направиш веднага друга вноска, просто нямаш грижи. За другите коли имаше минимален срок и за няколко месеца си я вземаше. Преди ладата имах ЗАЗ 968.
отговор Сигнализирай
793
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Ако искаш да пътуваш - Румъния, СССР. За по привилигированите може Югославия, Унгария, Чехословакия, ГДР. В Ангола, Алжир и Мозамбик се ходеше само по работа. Никога на екскурзия. За най-големите комунисти може и Куба. Това беше позволения свят. За останалия свят знаехме само от картата на света и от телевизията каквото излъчат.
отговор Сигнализирай
792
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
До АнонименНие не сме имали дефицит и на играчки,освен в големите магазини,имахме и специално магазин само за играчки до една голяма сладкарница "Захарно петле" с един светещ червен петел и градинка отвън.А на Нова година ни даваха и безплатно играчки,даваха ги на родителите ни,кой където работи.
отговор Сигнализирай
791
До 828
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Лъжеш!Аз си купих Вартбург за по-малко от месец чакане. За Шкода също се чакаше докато дойде първата доставка. За Москвич, ЗАЗ, Застава, Полски Фиат - чакаше се също до първа доставка, а те бяха няколко пъти в годината. За Лада се чакаше повече, а може би и за Волга.
отговор Сигнализирай
790
Fallschirmspringer
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
До Анонимен 802*Когато не знаете нещо ,давайте го по-кротко.Разбира се ,че се произвеждаха ЕАТЦ, в ЗТТТ и в "Квант", а се разработваха в Института по Съобщителна Промишленост.Произвеждаха се ИКМ-10,ИКМ-30 -две поколения в ЗУТС.Произвеждаха се и радиорелейни системи
отговор Сигнализирай
789
До 815 Олег
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Знаеш ли как сега се продава нова кола от магазина с екстрите, които ти искаш, а не от готовите коли на склад. Знаеш ли, че може да чакаш и повече от година за кола, каквато ти искаш? Преди години нямаше екстри и избираш само цвят. Ако няма или чакаш следващата доставка или си купуваш друг цвят. Нямаха коли на склад - всичко се изкупуваше веднага и се чакаше до следващата партида. Само за Лада чакаш повече. Аз се отказах да чакам за Лада и след 10 дни си купих друга кола - дойде доставка.
отговор Сигнализирай
788
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
за Лада се чкаше над 14-15 години, за Варбург и Шкода над 10-11 години, след 1980 година започна да се чака и за москвич първо се чкаше по 1-2 години, после почна и по 3-4 и повече години, за телефони не ми се говори, там ако не платиш на шефката на АТЦ-то и на механика на мрежата по хилядарка, нема да видиш телефон никога, шефката на Люлинското АТЦ 26--ицата и викаха Царицата, щото тогава се правеще мрежата и тая правше по 30-40 хилки на седмица....
отговор Сигнализирай
787
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Хората спестяваха лесно за кола и жилище защото нямаха за какво да си харчат заплатите, нямаше нищо по магазините. Ако имаха повече избор, хората биха си харчили целите заплати, както правят сега. Системата се грижеше тогава да не не ни поквари, а да ни учи на спестовност, като не ни оставяше избор да пазаруваме.
отговор Сигнализирай
786
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
СРЕДНА ЗАПЛАТА ЗА 1997Г-11364О ЛВ. 1998Г-16479ЛВ,- ВСИЧКИ БЯХМЕ МИЛИОНЕРИ...
отговор Сигнализирай
785
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
До 818е то другарите си купувахте нови коли от мототехниката, а народа следеше обявите във вечерни новини белким намери някоя втора употреба от некой другар за тройна цена
отговор Сигнализирай
Новини