IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Българинът "за" ограничения за новите шофьори, но не вярва в ефекта им


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
-10
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Какво точно ще се реши с тази поредна герберо-патриотична тъпня освен, че новите шофьори ще чакат 6 месеца преди да започнат да шофират, през което време ще губят от придобитите навици?
отговор Сигнализирай
26
-10
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Онези 40 и кусур процента запитали ли са ги те биха ли били придружител на млад шофьор и шофират ли въобще редовно?
отговор Сигнализирай
25
-10
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
До АнонименОграниченията и мерките се взимат, защото законите ги творят хора с нисък интелектуален капацитет!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
ценностна системаОт 20 години съм по пътищата и най-големите сакатлъци стават от комбинацията "младо *** + мощна кола".Ние с теб можеш да си говорим за манталитети и системи, колкото си искаме, но масово младият БГ водач не е за мощен автомобил. 67 к.с. е смехория, факт, но 9 от 10 с автомобил 285 к.с. няма да доживеят до 25 г. възраст.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Ограниченията и мерките които се взимат са или по евро препоръка или с цел да се одруса и без това бедния народ.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Абсолютни глупости. Всичко е в манталитета. Първата ми кола беше Тойота Селика. 4х4 285 к.с.. Бях на 18. Карам умно от дете. Културно- давам предимство на пешеходци, не наглея по светофари да правя втора лента за ляв завой, толерантен съм, имам златен талон. В момента съм на 31. Нямам нито едно нарушение (признавам, карам извън ограниченията, харесвам мощни коли). В момента имам почти нов автомобил 300+ к.с., манталитетът ми е същият както преди. Просто така съм възпитан, ценностна система.
отговор Сигнализирай
21
д-р Дрегер
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Основен принцип на българина е че на чужд гръб и 100 тояги са малко
отговор Сигнализирай
20
Фалшива новина
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Не познавам човек, който да е "за" тези ограничения, които ограничения очевидно ще навредят на безопасността на движението.
отговор Сигнализирай
19
Не на ограниченията
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Пълни безмислици предлагат от КАТ и едва ли има нормален човек, който да одобрява ограниченията за младите шофьори.Единственото, което помага за спазването на правилата, независимо за какви правила става дума, това е контролът. Проблемът в слчуая е, че за да има контрол, КАТ трябва да работи,а не да спи под храстите.
отговор Сигнализирай
18
Ф.С.В.
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
БРАВО- ТОЧНО ТАКА
отговор Сигнализирай
Новини