IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ пуска влак София – Пловдив, с 20 минути по-бърз


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
щом казваш
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
До Анонимен 22Само дето в Китай не е така!И кой знае защо държавата им върши работа по-добре от частните фирми!Сигурно защото таварищ калашников им диша във врата!
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Между другото - наскоро се наложи да пътувам с влак през Искърското дефиле. Е, на излизане от София, след Нови искър падна такова люлеене и подскачане по завоите, че просто чаках на кога ще дерайлираме. А скоростта не беше висока - нещо около 60км/ч да беше. Имам лошо предчувствие, че ако не оправят линията, ще стане много кофти сакатлък...
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Все още не цялата линия е обновена. Пътувах наскоро и видях, че най-накрая са започнали участъка около Елин Пелин. След г.Септември скоростта не е лоша (може и по-добре, ако намерят читави локомотиви, но и 130км/ч е горе-долу прилично), проблемът е преди това - с 50-60 по завоите с разбитите релси...това забавя пътуването супер много.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Трето качество територия втора ръка вагони и локомотиви. Ако сеяндурите имаха малко мозък вместо да дадат милиарди на краварите за несъществуващи петдесет годишни кошници, можеха да закупят чисто нови локомотиви и вагони първо качество с климатици. Пътнико потока щеше да се увеличи даже и заклетите автомобилисти като мен щяха да оставят автомобилите и да се качат на влак от последно поколение. За последно такива като мен сме се качвали на влак 1994 година.
отговор Сигнализирай
23
ТHE Патриот
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
пари за нормалн влакове няма, но за захранване на американския терористичен комплекс има??Приоритети!
отговор Сигнализирай
22
Бобчо
преди 5 години
Харесвам 27 Не харесвам 0
Какви 2 часа от София до Пловдив!! Годината е 2019!! Порових малко и открих, че през 1938г?!? са пуснали влак по тази линия, вземащ разстоянието за 2ч и 20мин.!?! Междувременно в Западна Европа влаковете летят с над 300км/ч и правят конкуренция на самолетния транспорт. Нашите влакове могат единствено да конкурират дилижанса в дивия запад.
отговор Сигнализирай
21
House M.D.
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Излиза, че цената на един локомотив е между 1,5 и 7 милиона евро. Най-вероятно става дума за закупуване на мотрисите на TGV и Шинкансен в комплект с релсите и цялото останало оборудване.
отговор Сигнализирай
20
УбавиНовиниДнес
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Много убаво! Скоростен влак със 75км/ч 2019 година
отговор Сигнализирай
19
Ноу хау
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Този супербърз влак ще тръгва от Централна гара, а на гара Подуене пътниците ще се прекачват на автобуси и ще пристигат в Пловдив за рекордно време.
отговор Сигнализирай
18
Шаран БГ
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
На 23 "Анонимен" Не съм убеден ! Вашето предложение може и да не е добро.Вижте само в последните 70 години френските "шмен дьо фер" колко пъти ставаха ту частни, ту - държавни и обратно. Явно това голямо стопанство трудно се стопанисва - било от Държава, било от частник !!! А пък като знам какви "приватизатори" имаме - мале мила!? За година време ще изскубят релсите с траверсите и локомотивите с тендерите барабар ще натоварят на кораби - я Варна, я Бургас. Също като военното имущество !!
отговор Сигнализирай
Новини