IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Германци обясняват, защо VW предпочете Турция, а не България


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

242
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Анонимен"Не правиш разлика между завод и предприятие за сглобяване!!!Ъъъъъ ....
отговор Сигнализирай
241
МАтанасова-fakti.bg
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Дреме ми къде ще е ФауВе. И без това Шкода, корейците и Францизите с ОПЕЛ ги отвяха безвъзвратно. Маниса беше един от "санджаците" на Хюрем Султан, сещате ли се зайчета рунтави?
отговор Сигнализирай
240
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Не видях, главният изпълнителен директор на Фолксваген да излезе и да каже нещо ... така че темата е глупава, ама по-глупави от нея са всички останали коментири, без моя, разбира е!
отговор Сигнализирай
239
До 257
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
А завода на VW в Турция какъв ще е според теб - завод или предприятие за сглобяване? Лъжеш и преувеличаваш като изпечен демократ от ГЕРБ. В съвременния свят има разделение на труда и никъде не се произвежда целия автомобил с всичките му части.
отговор Сигнализирай
238
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До 250Не правиш разлика между завод и предприятие за сглобяване!!! Единствената фабрика беше само на Рено а останалите - сглобки! Но както винаги БКП-тата лъжат и преувеличават по модел на правешкия шмекер!
отговор Сигнализирай
237
До 250
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Почти всичко е вярно, което си написал, с изключение на това, че Булгаррено се правеше в Пловдив, а не в Ловеч.
отговор Сигнализирай
236
До 247
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До 1989 година сме произвеждали само леки коли Булгаррено до 1968 година и Москвич между 1969-1989 години. В Шумен се произвеждаха автобуси и камиони Шкода. Отделно произвеждахме и автобуси Чавдар в Ботевград на базата на шасита и/или двигатели на известни световни фирми - Шкода, Авиа, Сетра, Лиаз, Раба-МАН, Икарус, Щайр-Даймлер-Пух и т.н.
отговор Сигнализирай
235
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
1. В Турция има много повече работна ръка и то млади хора2. Заплатите в Турция са по-ниски от тези България.
отговор Сигнализирай
234
Строител
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
До Анонимен 240:Абсолютно вярно!Знаете ли,че когато откриха Завода за автомобили в с.Баховица обл.Ловешка,мениджърите от българска страна обикаляха околните села-Лисец,Славяни,Слатина,Горан,Умаревци и други,да търсят,намират и събират квалифицирана работна ръка-бивши работници от бившият Завод "Балкан",които на времето са работили там и сглобявали прословутите и прочути "Москвичи" от преди 10 ноември 1989 г.?!?!?!Това е "квалифицираната работна ръка" у нас в България?!?!?!
отговор Сигнализирай
233
Русия
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
Защото Тиквата е обоснован турски агент.Няма Ю Поток,Няма петролопровод, Няма АЕЦ БЕлене, Няма и Завод на Фолцваген(Предложи Пловдив, дето няма нищо-летище,пристанище и т.н)
отговор Сигнализирай
Новини