IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Германци обясняват, защо VW предпочете Турция, а не България


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

72
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
До Анонимен 65Ако беше така, щяха да отидат в Сърбия. Тя не е член на ЕС.Проблемът е в мащабите.Не отидоха в Сърбия, защото политиката е да не се позволяват икономически връзки на Сърбия с Русия. Трябва да се разбере най-после, че всички държави на Балканите сме заложници на геополитически интереси на Запада и затова никога няма да бъдем добре икономически, колкото и да се опитваме да сме верни съюзници. Така няма да стане, просто интересите на Запада са други.
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Нямаме покупателна способност и пазари, нищо учудващо няма в решението им.
отговор Сигнализирай
70
РУМЕО се завръща
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Купих си Опел Корса 2001г. за 2500 лв, смених за 630лв. цялата испускателна система с чисто нова от катализатора до задното гърне и в сервиза констатираха, че автомобилът ми се равнява на чисто нов закупен току що от магазина.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До Анонимен 75Разхождайки се и шофирайки по улиците дори и на малки градове, никак нямам чувство, че колите намаляват.Навсякъде задръствания, задръствания.
отговор Сигнализирай
68
хаха
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ich wurde sagen noch einmal. Scheissegal ich mag VW nicht... :)))
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 13
Преди 30 години в всеки град имаше 2-3 завода с по 500 души администрация с по 180лв заплата.А магазините бяха празни.Да се чуди човек въобще произвеждали ли са въпросните байтошови заводи.И завод за тоалетна хартия уж имахме, ама такива като тебе се стъргаха с нарязано работническо дело.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Поне една лъжа има в новината.В България автомобилите са под 400 на 1000 жители, с тенденция да продължат да намаляват, както е през последните 3-4 години, въпреки че сме далеч от средното ниво в Западна Европа от над 600 автомобила на 1000 човека. При това за България това са всички автомобили, а не само личните автомобили, както ги дават другите държави.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
До 70Москвич фалира даже и в русия.щото правеха много хубави коли сигурно.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Сега при капитализма не чакаш за кола, можеш да купиш скъпо 20 годишен таралясник веднага, защото западняците се чудят къде да ги изхвърлят и как да се отърват то тях.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
С тия гербави крадци на власт, как да дойде сериозен инвеститор тук? Поредния пример е от съседната статия за медсестрите. На правителството им се "губят" над 80% от парите дадени за здравеопазването!
отговор Сигнализирай
Новини