IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Внимателно на пътя! Новите глоби на КАТ вече са в сила


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

61
Кат сакат
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Заплата 610 лв глоби по 1000 лв легален рекет до кога ще ги траем има няма 5 милиона сме а те 300 нямат дайте да ги изринем една ромска Румъния е по добре
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Пълни глупости поредната жълта новина
отговор Сигнализирай
59
House M.D.
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Не е важно какво е в действителност, а какво е по документи.Вижте, 100/100 съм съгласен, че ограничение 40, сложено само защото някой е построил закусвалня насред нищото, е малоумие. При това, ограничението важи само в района на закусвалнята. Но и да караш със 100 по "Васил Левски", "Евлоги и Христо Георгиеви" или "Патриарх Евтимий" също не е правилно.
отговор Сигнализирай
58
До 60
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Пътя до Калотина също ще е скоростен път, а не магистрала, въпреки че ГЕРБ винаги го наричат магистрала. За Видин ГЕРБ също предвиждат скоростен път, а не магистрала. В нормалните държави често слагат ограниченията според пътя и каква скорост е безопасна, за да улеснят трафика. В България се гледа само да се слагат все по-ниски ограничения на скоростта и закономерният резултат е повече катастрофи.
отговор Сигнализирай
57
Вангу
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Всички катаджии свещи да си купят дано с тези глоби.А който ги е измислил и приел в ада да се пържи 5 века даноооооо
отговор Сигнализирай
56
До 60
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Това, че не разрешават по-високи скорости от стандартните, където може, както навсякъде по света, води до повече катастрофи, въпреки че некадърниците са убедени в обратното. На път с безопасна скорост от 140 км/час, при стандартното ограничение от 90 км/час, стават повече катастрофи, отколкото ако ограничението беше до 110 км/час.
отговор Сигнализирай
55
До 60
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Май не разбираш. В закона е дефиниран скоростен път, който не е магистрала. Примерно Северната тангента е извън София и е скоростен път.Второ, на всякакъв път може да се сложат ограничения на скоростта различни от стандартните, както по-ниски от стандартните, така и по-високи, независимо къде се намира пътя. Практиката в България е, малко по-високи скорости да се допускат тук-там в населените места, докато извън населените места поради некадърност на овластените да го правят, това не се случва.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
За да има смисъл от глобите, размерът им трябва да се намали поне 10 пъти и да се налагат винаги. Сега КАТ глобява за едно на над 100 хиляди нарушения. Е, как е по-добре 1 глоба от 1000 лева, както е сега или 100 хиляди глоби по 10 или по 100 лева, както трябва да бъде? Ако се глобява за всяко нарушение, броя на нарушенията бързо ще спадне хиляди пъти. Сега са над 200 милиона на ден, ще станат под 20 хиляди на ден.
отговор Сигнализирай
53
House M.D.
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Колега, когато пътен знак не указва друго, ограниченията са 50/90/140. При соца беше 60/80/120. Питането ми не беше за ограниченията в града, а за извънградско, защото и колегата визираше в примера си извънградско. Апропо, подбалканският път не е скоростен. В България няма скоростни пътища. Има градски, извънградски и магистрали.
отговор Сигнализирай
52
До 57
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
На всички скоростни пътища за леките коли е до 120 км/час. Второ, принципно законът разрешава по-висока скорост от стандартната, която се указва със знаци. Защо не го правят извън населените места, един бог знае.Трето, сега на Цариградско шосе в София е до 80 км/час, но преди 1989 беше до 110 км/час.
отговор Сигнализирай
Новини