IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Катаджията глобява, отнема точки и книжки – КПКОНПИ не харесва това


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

58
чуки
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Ще се появят още много шкафчета тип Баце и в...левове
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
От години в България се санкционира за едно от над 100 хиляди нарушения. Както и да променят закона, ако това не се промени, нещата няма да се подобрят. Другата страна на монетата е обезценяването на знаците. На пътища, по които безопасната скорост е над 100 км/ч, масово са наслагани ограничения до 40, до 50 или до 60 км/ч.
отговор Сигнализирай
56
до 54
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 17
Каква неизбежност, кви 5 лева, най- големия пропадняк си завежда едно дело и в съда корумпирания и неграмотен съдия върти, суче и гледа как да отмени глобата. Пълна държавна карикатура.Има заведени жалби за фишове по 5 лева, които уж не подлежат на обжалване, при което катаджията и съда се занимават да насрочват дело, понеже *** не бил съгласен да плати глобата си от 2 евро.Няма такава пародия на държава.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
"Връчването на фиш може да генерира корупция, смятат от комисията"=========================================================Вярно е, но корупцията ще е разпределена равномерно по редови служители, а не в едно недосегаемо шкафче.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Това кюфте го видяхме каква я свърши като главен прокурор, всичката я втаса в прокуратурата, взе да оправя и КАТ, че то там са малки батаците.Вместо да опростяват нещата, те търсят начини работата по наказване на виновните водачи ДА НЕ СЕ свърши.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
До сегашното положение се стигна от факта, че от години в МВР се гонят едни измислени критерии, които наблягат на бройката резултати, а не на ефективност и реална наказуемост на убийците и престъпниците на пътя.Вмето КАТ да пази невралгичните опасни и конфликтни точки, те ги пращат по хранилките, да отчетат по- голям брой ел. фишове.Като попаднат на някой с неплатена глоба се занимават с куп администативна работа.Гонят се бройки и се търсят постъпления, вместо безопасност и наказуемост.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Умните хора отдавна са го казали ефективността от санкциите се измерва с тяхната неизбежността, а размера на санкциите несъществен. Как е по-добре? Дали както сега да се санкционират много малко от нарушителите с несъразмерно високи санкции или както трябва да бъде - да се санкционират всички нарушители със смислени по размер санкции? Грубо казано дали да се санкционира един с 2000 лева или 100 хиляди с по 50-100 лева.
отговор Сигнализирай
51
глас от тъдява
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Преди 3 дена разрешиха движението м/у провинциите в Испания и обявиха че заради очакванията от много пътуваще в един участък от 120км ще има 18 патрула, 2 дрона и хелихоптер и всичко това без да броим радарите по магистралата
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Съсредоточени върху сламката не виждаме гредата в очите си. Сламката са наплатените глоби, а гредата са несанкционираните нарушения. Всеки ден в България се правят средно по над 200 милиона нарушения, а КАТ санкционира около 3000 от тях. За някаква част от тези 3000 нарушения има неплатени глоби, а над 200 милиона нарушения минават незабелязано. Кое е важното и кое е маловажното?
отговор Сигнализирай
49
КАТ да се закрие
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Смисленото решение е КАТ да се закрие, а на всички бивши и настоящи катаджии със закон да се забрани да работят в областти свързани с безопасност на движението.
отговор Сигнализирай
Новини