IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пакет "Мобилност" - доказателство за двоен стандарт в ЕС


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Мисля, че вместо този пакет, беше много по-лесно да се намали законно разрешената командировка от 90 дни на 30, например.Или пък минималният праг на длъжността можеше да бъде изравнен за цяла Европа, след като се изхожда от факта, че шофьорите работят на територията на цяла Европа.Също така мисля, че можеше да се регламентира задължително ползване на платени паркинги.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Това си е чиста форма на изтласкване на Източна Европа от транспортния пазар.Не, че Западна Европа няма основание за това, - причини колкото искаш, но нека ако Европа е за всички, то това наистина да е така.Много са ползите от това да сме в Обединена Европа и нека тя да е майка за всички, а не само за някои, а за други мащеха.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Чуждестранни фирми, чиято цел е била да се регистрират в България заради по-ниските данъци, осигуровки, а не с цел работа на българския пазар губят интереса си, защото нашият пазар е малък.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Големите фирми, предвид факта, че разполагат с повече ресурси, ще оцелеят, защото разполагат с по-големи обороти, както и с възможности за заместване, както на шофьори, така и на камиони и т.н.Трудно мога да си представя, че фирма с 2 камиона ще отвори офис в чужбина.Трудно мога да си представя, че прибирайки се от чужбина на всеки 3-4 седмици, шофьорът ще почива само 45 часа, напротив, той ще остане тук не по-малко от няколко дни и фактическата работа на камиона за 2 месеца ни била около 3/4
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За съжаление на повечето хейтъри, пропагандатори и прочие, които виждат това, което им се иска да видят, в случая от гледна точка не на транспорт, а според политически и т.н. пристрастия, така приетите мерки не увеличават заплатите и осигуровките на шофьорите, вероятността да вдигнат цените, за да се избегне дъмпинг е почти нищожна, но за сметка на това те са почти сигурен убиец на малките фирми.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Секънд хенд хора са източноевропейците. Секънд хенд автомобили, дрехи, стоки.Радват се на втората ръка, а даже купуват трета и четвърта ръка.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
ами тоя като не иска двойни стандарти да вземат *** да му плащат заплатата а не само да ръкопляскат на мутрите които присвояват парите на обикновените данъкоплатци от другите държави!
отговор Сигнализирай
32
Реалист
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Протекциониски закон насочен срещу конкуренцията от Изток. Злорадите тиквеници тука, като останате без добрата си шофьорска заплата ще заквичите друга мелодия..
отговор Сигнализирай
31
Сашо
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
И аз смятам че е прав ! (колкото и да не ми е симпатичен)Едно е на теория закона, друго е как ще се изпълнява практически от нас държавите от Югоизточна Европа. Отдавна сме втора ръка хора, а това решение го показа...Даже не знам как изобщо имаме гластност в европарламента.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Имам малка фирма(3камиона) рег. В Люксембург, плащам 47% данъци в същото време източно европейски фирми плащащи 10% данък работят на Европейския пазар без да внесат и 1 евро от печалбата си в европейските страни.Решението е просто и без пакета мобилност , който наистина е дискриминационен - вдигане на данъците в транспортния сектор в Източноевропейските страни до 30% , като 15% да отиват в държавите в които оперират камионите. Така и вълкът сит и агнето цяло. Всичко се прави за пари
отговор Сигнализирай
Новини