IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Намаляват автобусите: До друга област - директно, ако сме от голям град


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Програмист
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Чудесно, по-малко автобуси - по-малко мърди ще ми се мотаят из гумите по магистралите. А и по-малко провинциалисти ще идват в софия :) Ограничението на достъпа и пътуванията е добра първа стъпка. Хайде сега почвайте с минусите.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Палачинката се обръща, съсипаха БДЖ и дълго време разни фирми близки до едикойси си трупаха пачки, а даже и не плащаха на шофьорите си. Сега няма нито шофьори, нито пътници.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Споделеното пътуване е много опасно.Не знаеш на какъв шофьор ще попаднеш и дали ще останеш жив.------ Автобусните компании са убили десетки пъти повече хора, отколкото споделеното пътуване.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Ами то и в момента автобусните линии са 10% от тези презз 1989 година, а те още ги нямаляват. С влаковете е същото. Къде бяхме, къде сме сега....
отговор Сигнализирай
7
NZ
преди 4 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Ако си от малко населено място и искаш да пътуваш до друг областен град, не твоя, трябва задължително да сменяш превозно средство. Пример давам с Димитровградско село (дали са Димитровград в статията затова). От Село Х тръгва студент учещ в Пловдив. Той се качва на автобус 1 до Димитровград, където слиза и изчаква автобуса до Хасково. В Хасково отново сменя автобуса си, като се прикачва на автобус до Пловдив. Удобно, нали?
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Това е добре. Току-виж БДЖто почнало да вози повече. Във Франция такива неща няма за да поддържат железопътната си мрежа. Макарон разхлаби нещата малко, но сега на автобусите им се налага да подбиват цената на влаковете, щото не предлагат същия комфорт и скорост. У нас обратното.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Така ще печелят повече тия дето дават Боку по-тлъстия подкуп. И после си го изкарват от пътниците. Както навремето по турско са печелели чорбаджиите лихвари - плащат данъците предварително на султана, а той им дава правото да си вземат колкото могат от раята.
отговор Сигнализирай
4
Елемаг
преди 4 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
То, споделеното пътуване виновно...
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 30 Не харесвам 1
Предложението е с промени в Наредба за транспортните схеми да се прекрати дублирането на много линии до една и съща дестинация.Къде отиде конкуренцията? Какво става с едновременното предлагането на пазара и в резултат отпадането на по-некачествените услуги и стоки?
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Просто до определени места да се возят хора е само разход на пари и затова ги намаляват.А иначе по-добре е да се съчетаеш с други хора и да се возиш в кола вместо да се возиш в някакъв тесен автобус
отговор Сигнализирай
Новини