IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Младеж загина при катастрофа край Варна


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Факт
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
*** още не могат да схванат най-простото нещо - не свръхвисоките наказания имат ефект, а ефект има само ако наказанията се прилагат винаги когато има нарушение. В момента на милион нарушения я има, я няма една санкция. Въпреки този световно известен опит, *** продължава да припява на КАТ - 10 години затвор, 20 години затвор, 40 години затвор, доживотен затвор, смърт, че е паркирал неправилно на зелената площ.
отговор Сигнализирай
13
Не, ето това е!
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
За всеки даваш подобни дивашки предложения за затвор, като номер 15 еми това е! затвор минимум 25 години и 1 милион евро глоба.
отговор Сигнализирай
12
еми това е!
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
И големите глоби не плашат родните джигити,майсто-състезатели,рали-рейсъри,дрифтъри и гъзари!И 100 000лв да направят глобите пак ще ги има...затова....КРУМОВИ ЗАКОНИ!Без книжка-В затвора мин 10г.Без гражданска-В затвора мин 5г.Без винетка-В затвора мин 5г.Без преглед(нередовно МПС)-В затвора мин 10г.Смърт(без значение от какво естество)-В затвора мин 40г.Телесна повреда-В затвора мин 20г. + 250 000лв глоба
отговор Сигнализирай
11
До 13
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ти сериозно ли мислиш, че на шофьорският курс ще се научиш да шофираш? Тогава трябва всеки ден поне по два часа да шофираш в продължение на примерно една година. Шофьорският курс е за друго - да те научи на основни неща, без които не може, след което се учиш като шофираш, т.е. с практика. На курсът научаваш какви са правилата за движение и паркиране, без което не може. Научаваш и минимумът, който ти трябва, за да шофираш сам след курсът, но този минимум не те прави шофьор, а си трябва практика.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Като не приемате идеята за забрана на нощното шофиране на млади водачи да направят кросовете по 120 часа от който 40 да са само през нощта и тогава курса да е на стойност 3400 лв. и всичко ще си дойде на мястото.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
А как ви се струва сегашното положение 30 часа курсове от които нито един през нощта, по време на курса максимално се вдигат до 90 км/ч и след като се получи книжка се почва със скорости от 120 нагоре през нощта. Ок колата може да влезне в даден завой със скорост 140 км/ч но в средата на завоя каруца, инстинктивно се опитваш да избегнеш удара, изпускаш колата излиташ от пътя, гинеш, а каруцаря дим да го няма. След това се пишат подобни статии :). Не е смешно но така се случва.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Трябва всеки да си зададе простия въпрос - Защо даден шофьор е направил определено нарушение? Примерно защо шофира с превишена скорост, защо шофира пиян, защо не дава предимство на пешеходци и т.н. За мен отговорът е еднозначен - в крайна сметка шофьорът извършва нарушението, защото КАТ не си върши работата по контрола за спазването на закона и защото КАТ така е поставил ограниченията по пътищата, че да не могат да се спазват.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Интересно как бързо КАТ успяха да внушат на много хора, че предлагат решения в посока намаляване на катастрофите, което не е вярно. Там един предлага да не шофират в тъмната част на денонощието!!! Защо така непоследователно - предлагай да могат да шофират само учебен автомобил през първите 10 години след като са взели книжка, като трябва да навъртят 100 хиляди километра, от които поне 1/3 през нощта, за да се качат сами на кола! Ей, богу олиг****** нямат свършване.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Родната полиция дреме, а след 20,00 часа спи дълбок сън. ПОЛИЦИЯ на практика няма, няма ги по улиците, няма ги и по сушената. По пътищата се мяркат единствен с някой радар за да правят кинти, а за алкохол, винетки, граждански, книжки кой да проверява? Масово през ноща се карат нерегистрирани МПС-та от непровоспособни водачи през нощта и в малките населени места.
отговор Сигнализирай
5
Факт
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Със същият успех автомобилът можеше и да не е мощен, а шофьорът да е на 30, 40, 50 или повече години. Доста манипулативна информация насочена към възприемане от обществото на безумните нови ограничения, които КАТ сега прокарва в закона. Интересното е кой плаща на КАТ за тези промени? Дали лобите на автомобилните инструктури, дали продавачите на коли или и двете? На всеки разумен човек би трябвало да е пределно ясно, че никой не се е научил да шофира на шофьорски курс, а само е придобил минимално
отговор Сигнализирай
Новини