IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Още две жертви след тежката катастрофа в Плевен


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Огромната част от нарушенията на пътя са заради факта, че КАТ го няма. Доста по-малка част са заради лошата инфраструктура, в т.ч. лошите пътища и безумните пътни знаци. В случая пак имаме същото - неправилно движение от двама шофьори, уверени че КАТ го няма, за да ги санкционира, съчетано с стеснен участък от пътя, който най-вероятно е и лошо сигнализиран и с лоша организация на движението.
отговор Сигнализирай
9
ha ha
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Много интересно, еднопосочно движение заради ремонт, тариката изпреварва, после друг му бил виновен, пак се прикрива нещо ми се струва в тази случай.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Т.е. участвали са 70-годишният водач, 26-годишният водач, водачът на военния микробус и водачът на линейката. И НИТО ЕДИН ОТ ТЯХ НЕ Е КАРАЛ НА ФАРОВЕ ИЛИ НА СВЕТЛИНИ (КЪСИ, ДНЕВНИ, ДЪЛГИ, СПЕЦИАЛНИ). До тук общо 5 покойници, 3-*** в реанимация и 2-*** си *** раните в съзнание, всичко това от раз. Защо ги светнахме бе? Нали нямаше да има ЖЕРВИ по пътищата.
отговор Сигнализирай
7
Малко история
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Сега 25 години по-късно, КАТ все така си спи в мишата дупка, в която се скри след 1989-та година. Това е основната причина за милионите нарушения на правилата за движение извършвани всеки час в България, за загиналите, ранените и катастрофите.
отговор Сигнализирай
6
Малко история
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Малко история. До 1989-та година всички бяха примерни шофьори стриктно спазващи правилата, защото а нещо направиш не както трябва и веднага КАТ е там и те глобява. След 1989-та година се появиха борците, на които сега викаме мутри, които бързо станаха господари на България, а КАТ се скриха в миша дупка, както и цялото им МВР. Борците шофираха без да спазват никакви правила, а това е заразно и когато и останалите шофьори се престрашиха отново да шофират, те копираха начина на шофиране на борците.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Тези хора можеше сега да са живи, ако КАТ работеше. Защо същите тези шофьори, които в България правят непрекъснато нарушения, докато шофират, когато шофират извън България са примерни щофьори? Явно в останалите държави си имат работещ КАТ. КАТ очевАдно е вреден за безопасността на движението в България, но КАТ добре ви промива мозъците, че ние сме си виновни, а те са ангели небесни.
отговор Сигнализирай
4
Факт
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Причината за катастрофата освен очевидната липса на КАТ, е в безобразното поставяне на пътни знаци по съветите на КАТ, които ги обезценяват. Празни приказки са безмислиците за културата на водачите, манталитета на българите и т.н.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 50 Не харесвам 5
Причината да стават катастрофи е ниската култура на водачитеТова е вследствие политиката на толериране на определени хора
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 22 Не харесвам 7
не държава а цирк, тръгвам си
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
Стига са ни занимавали с ПТП няма ли други новини освен бежанците и катастрофите!
отговор Сигнализирай
Новини