IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Летиш с колата (мотора) – на трупчета в наказателен паркинг?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
аз
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
одобрявам! да се въведе веднага !
отговор Сигнализирай
32
аре стига клишета!
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
То да беше само "Цариградското" аре , ама то "Фандъка" купи няколко цистерни бяла боя и ... дай газ на четките! Отделно, в цял свят махат светофарите, у нас сигурно са най-много на глава от населението, но пък за сметка на това напълно НЕсинхронизирани в зелена вълна!В Париж и малкото светофари са в тотална ЕЖЕМИНУТНО донастроиваща се зелена вълна, но масово са кръгови и надлези/подлези. А там мотористите са в много пъти повече (и по "недисциплинирани") от у нас, ама аре, друго си е да плюем!
отговор Сигнализирай
31
Иван Пешев
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Ако някой който идва с ненормална скорост спре на светофара на който пресичам, директно го зауквам по тъпата каска , като толкова обича адреналин.
отговор Сигнализирай
30
Ефективност нулева
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Видеонаблюдение като в "1984", а ефективност като при събиране на пари от роми -длъжници на ЧЕЗ !
отговор Сигнализирай
29
КАТ да се закрие
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Стратиев защо се прави на паднал от Марс? Няма проблем с събираемостта на глобите, проблем има с налагането им. Колкото са по-високи наказанията, толкова по-рядко ще се налагат от КАТ по понятни причини. Трябва закона да се промени така, че КАТ да си върши работата, а ако не може, най-добре ще е КАТ да се закрие, като структура особено вредна за безопасността на движението.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
До аре стига клишета!Абсолюност съм съгласен! Може ли на цариградско шосе (по 4 ленти във всяко платно) преди магистралата да сложиш ограничения 50 и 60 км/ч.??? Защо? Заради пешеходни пътеки! Ми направете пешеходни надлези, както в Унгария има на всеки градски скоростен път! Не*кадърници! Кой нормален пешеходец ще тръгне да пресича 8 ленти и то в края на София?!?!?!
отговор Сигнализирай
27
M
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 15
Продължавам да недоумявам защо мотористите карат между колите в колоните спрели автомобили на светофар примерно, което е незаконно, и в същото време апелират да си гледаме в огледалата, защото видиш ли, трябва да ги пазим ?!?!?
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Техническо ограничение на скоростта явно е опасно, а и как ще се настройва ако пътуваш в различни държави с различно ограничение. Опасно е защото винаги може да се наложи да вдигнеш рязко скоростта, за да избегнеш примерно челен удар.
отговор Сигнализирай
25
М
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Ако се вземе под внимание качеството на инфраструктурата и нивото на автопарка в сравнение с ЕС, смъртността даже е ниска за БГ! Самата ни статистика е отчаваща като качество и не може да се направи добър анализ, напр. има данни за "Вид на ПТП", но по-интересно е да се знае чия е вината. Западната статистика соччи, че над 70% от катастрофите кола-мотор са по вина на 4-колесните и повече от половината от тези 70% - при неправилен ляв завой. Карам кола над 20г. и мотор от около 5 г.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
човека си е *** милиционер. ху ав мотор е нормално градско да кара 150-200, извънградско 250 да речем е приемливо ограничение. дали са хората пара ще карат бързо, на който не му харесва да се маха.
отговор Сигнализирай
Новини