IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пет са вариантите за третия лъч на метрото в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
асд
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
само не и първи вариант!
отговор Сигнализирай
35
до ХМ
преди 13 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
Не знам дали ще изберат най тъпия вариант , но кажи ти умнико кой е най умния... Този който минава пред панелката ти ли ...Само мрънкалници , няма спасение.Топло ми е , студено е , вятър духа , що има облаци .... и с другите неща е така, защо магистрала Тракия първо , а не Хемус , защо от тук ще минава , а не отсреща метрото , защо залата е закрита .... Кажете нещо което вие сте направили смислено през живота си , освен да плюете по всичко и да ходите по няколко пъти на ден до WC -то
отговор Сигнализирай
34
НСС
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Ами какво да кажем за гениалното архитектурно решение при бензиностанцията, при кв.Бели Брези, където пред входа и изхода на подлеза са входа и изхода на бензиностанцията. Това архитектурно решение е достойно за известния сайт на 'Наградите на Дарвин' !
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Aбе да дръпнат еди лъч изток- запад от Калотина до Пазарджик и един север-юг от Своге до Перник и готово.
отговор Сигнализирай
32
Обективен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
За условията на София е повече от очевидно, че метрото трябва да е под земята. Това разбира се няма да тсане, защото едни там дето пълнят гушата от общинската хазна, ще искат пак да ги преизберем, като отчетат големия успех, че са построили още някакво метро, нищо, че то ще пречи също толкова, колкото е и полезно. Другото, за което никой и дума не обелва, е че станциите на метрото няма паркинги, а и малкото останали свободни площи бързо се застрояват, с което презастрояването става непоносимо.
отговор Сигнализирай
31
Шофер
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Варианти бол,важното е да се избере най-подходия за да може да се използва от максимален брой пътници а не някой само да прибере тлъсти пачки пък ти после сменяй три транспорта до метрото.
отговор Сигнализирай
30
***
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 7
*** а кога ще го довършите до младост 4
отговор Сигнализирай
29
Fansi
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
За мен 2 вариант е най-добрия. Спрете се на него. Ще поеме голям периметър и ще хаване и тези квартали, в които до този момент метро не стига.Трябва да се мисли в перспектива.
отговор Сигнализирай
28
НЕ ВЯРВАЙТЕ
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 19
Навсякъде по света Метрото е под земята , само в България е над земята .Софиянци започнаха да наричат трамвая метро.А се смеят на Перник - първия град с електрически акумулаторни луксозни автобуси , с едно зареждане минават 500 км.
отговор Сигнализирай
27
АрТИМеец
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Между другото новата спортна зала в София ще се казва "Армеец". И тъй като собственикът на"Армеец" е ***, значи и залата може гордо да носи името "АрТИМеец"!
отговор Сигнализирай
Новини