IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

От 1 октомври 20 "нови" трамвая ще се движат из София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
ОрландоМен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Отново пропуснахте трамваите, които обслужват Орландовци... Баси забравеният от Господ квартал... И по-важното - помислете за чистотата в трамваите (и не само), защото е под всякаква критика!
отговор Сигнализирай
35
Stancho
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Трамвай 22 е възможно най-мизерния и гнусен трамвай в София. Когато мога го отбягвам, но да се хвалим че вече 1 година 22 се обслужва от едва ли не "нови трамваи"... Ако и тея новите са като 22...мерси!!! Ще си перкам с колата в задръстванията ама няма да се кача в електрически задвижвана тоалетна!!!
отговор Сигнализирай
34
vlady
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Отоплението в БГ трамваите е неефективно поради конструктивни недомислици - отоплителните тела нямат вентилатори и на практика само излишно изразходват енергия без да затоплят салона осезаемо. В T4D(-M/C), T6A2(SF), T6B5 отоплителните тела са с вентилатори и отопляват ефективно при по-нисък разход на енергия.
отговор Сигнализирай
33
до 27
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Еми пак гласувайте за Станишев и Доган...
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Щом пристигнат в БГ климатиците им се "развалят".Една служителка на градски транспорт веднъж обясняваше,че в трамваите парното е пуснато,но понеже е развалено топли от външната страна на трамвая.Това човекът ,платил 1 лв за билетче обаче не го грее.
отговор Сигнализирай
31
Нютон
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Неслучайно в София се движат каруци. Навремето трамваите също са били каруци. Сергей е ватман, а бойко каруцар. фъндъкова перфоратор. цецко спирач. А Главния прокурор, гратисчия. И във фалиралата Гърция си пият кафето и ни се смеят.
отговор Сигнализирай
30
vlady
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Трамваите T4/B4 и всички модернизации са безопасни - при сериозна неизправност или отпускане на ***/бутон бдителност вагонът или съставът се блокират автоматично за разлика от БГ кошници механичната спирачка е обратно действаща с принудително освобождаване. Досега с T6A2(SF), T6B5 и T4D(-M) които са с подобна конструкция и сходен принцип на действие на спирачната система не е имало нито един инцидент.
отговор Сигнализирай
29
Димитър
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
По принцип са произведени през 80-те... Де факто, като стане нещо (не дай Боже), как ще се оправдаете...?????
отговор Сигнализирай
28
George
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Странен двоен стандарт се случва. Господа политиците ни тръбят в цяла Европа, че не сме били втора ръка хора. Но пък ни возят във втора ръка трамваи? Господа как искате хората да ви повярват? Просто за вас сме втора ръка хора. И господата пред които сте се надупили го виждат и разбират съвем ясно!
отговор Сигнализирай
27
Точно така
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
гласоподавателите - да се возят на 'втора ръка' а управляващите - на първа. Хвалят се колко евтини били - наистина един трамвай е наполовина на един депутатски мерцедес!В трамвая ще се возят хиляди като си плащат, в мерцедеса - по един на които хилядите му плащаме! Много са нагли и по нагли стават. Но ще дойде времето...
отговор Сигнализирай
Новини