IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Автобус Vs. трамвай – кой е виновният?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
Ицо
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Спирката на автобуса там е много неприятна. Твърде близо е до левия завой, който в пиковите часове е препълнен и задръстен. Рейсовете ако трябва да се изнесат нормално от спирката за лентата за ляв завой трябва да изчакат няколко часа. А според мен батмана е прекалил. Той е виждал пряко напред какво става, не е много хитро да блъскаш рейсове с хора в тях. А по това време на денонощието не се кара с 1000 км/ч през кръстовищата.
отговор Сигнализирай
46
Местен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Всеки, който се е возил повече от един път в 120 в тази част от маршрута му, знае за какво става дума и кой е виновен. И това 100% е шофьора на автобуса. Там тия режат завоя от средната лента и влизат на червено с надеждата да няма трамвай и там изчакват насрещните коли идващи от Подуене. И като се вижда, че трамвая е от тия немските от войната, които имат осветление, като в махала на Коледа, е ясно защо е предположил, че няма трамвай. Така, че шофьора да не се прави.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
В статията не пише накъде се е движел трамвая, но съдейки по казаното от шофьорът на автобусът, трамваят се е движел от Центъра към Зала Универсиада. Само тогава е възможен челният удар, за който говори шофьорът на автобусът, а щом не се е случил челен удар, значи автобусът вече почти е бил напуснал кръстовището. Стандартна ситуация - автобусът е навлязъл на зелено и трябва да освободи кръстовището, независимо, че светва зелено за другите, в случая и за трамвая, но ватманът не е спазил правилата
отговор Сигнализирай
44
bigbangtheory
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
До 49Това от теорията на вероятностите ли е ?
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
" "Ако бях тръгнал на червено, щяхме да се ударим челно", коментира шофьорът на автобуса, който бе категоричен, че е минал на зелено. "Има основания в това твърдение и най-вероятно ватманът не е изчакал, както е по правилата, да се освободи кръстовището.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
В този случай е пределно ясно, че няма никакво значение релсово и нерелсово превозно средство, защото там движението се регулира с светофари. Дано не срещам по пътищата недоучилите листовкаджии, които не знаят какво е това светофар.
отговор Сигнализирай
41
мда
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Те трамваите обикновено "могат" да подскачат и да пропускат напречно движещите се ППС след което с плавно приземяване продължават по релсовия път ;-)
отговор Сигнализирай
40
До 45
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Ти пък, искаш КАТ да поработи!Това и да го видя, няма да го повярвам.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
По закон КАТ имат право да издават предписания за намаляване риска от ПТП. Има ли такова към СО за промяна на мястото на спирката? Има ли такива към СО за оправяне на пътните настилки? Има ли такива за подновяване на маркировката, а на осветлението? Всички институции е крайно време да започнат да работят, а не само да ни дерат нас и да изискват от нас, а за тях си да са все добрички.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Много е вероятно наистина ватмана на трамвая да е виновен, примерно ако не е изчакал да се освободи кръстовището, от превозните средства навлезли на зелено в кръстовището., т.е. и автобусът.
отговор Сигнализирай
Новини