IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

При мръсен въздух в София – зелен билет! А той – левче!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

129
Петърчо
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 7
Не можеш да му извадиш колата от акъла на българина и туй то. И това е една от основните причини за замърсяването. Да не говорим за фабриките без съответни филтри за прочистване. Но да кметицата и Бойко били виновни за това че българина и до кварталното магазинче ще си замъкне дупарата с колата ако не са съседите след това да го одумват. А ето ви и критика. В Скопие при замърсен въздух транспорта е безплатен а тук едно левче. Е това е мизерия хем да дишаш отрови хем да си плащаш. Честито.
отговор Сигнализирай
128
3476
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 6
Градът ни е обречен от презастрояването на дъгата между Малинова долина и Манастирски ливади, защото оттам през южните квартали нахлуваше пресен планински въздух и проветряваше и най-ниските части на София. Безмозъчните хищници доведоха колапса на столицата. Мислете в кой друг град да преместим столицата, защото тук вече не може да се диша в буквалния смисъл на думата.
отговор Сигнализирай
127
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 26 Не харесвам 3
Нали уж щеше да е безплатен? А и не става дума за 1 лев, а за факта, че пак не признаха, коя е основната причина за замърсяването. Жокер, не са колите...
отговор Сигнализирай
126
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
така излиза, че няма стимул да се ограничава замърсяването, а напротив - ако комините димят повече, транспортът ще става по-евтин... минавам на твърдо гориво
отговор Сигнализирай
125
Факт
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Трябва да се мисли с перспектива. Колите в София са малко и ще се увеличават, поне докато стигнат някакво ниво близко до средното за подобни градове в ЕС. Съвременните норми за замърсяване са толкова строги към автомобилите, че на практика те замърсяват пренебрежимо малко. При това колите в София са значително по-нови, в сравнение с колите в провинцията - новите коли до 5 години в София са около 9 пъти повече в сравнение с провинцията, а старите коли над 20 години са 9 пъти по-малко.
отговор Сигнализирай
124
Лелемале
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Ама тези "умници" имат ли сиво вещество в черепните кутии или нас ни мислят за тъ'паци?!?С какво и как точно "зелен билет",ограничаването на автомобилите в центъра и други подобни безумия,ще променят положението в Красна поляна и Западен парк,Овча купел също???Не очаквам смислен отговор,очевадно е,че хора,предложили тези"мерки" не могат да предложат адекватен такъв.Така,че да не се объркват повече.
отговор Сигнализирай
123
Гражданин
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Мръсният въздух всеки ден взема жертви. Никакви зелени билети не могат да компенсират човешкото здраве. Просто трябва да започнем да водим съдебни дела срещу кметицата и общинарите! Стига празни приказки, защото България се стопи. Демографията е доказателство, че управниците ни не стават!
отговор Сигнализирай
122
rty
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Тва нема да работи.. Ще се постигне нищо.
отговор Сигнализирай
121
Ники
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
С талон от 10 билета, един излиза 1,20 лева. Със зелен - 1,00 лев. 20 стотинки, ихууу.
отговор Сигнализирай
120
Край
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Веднъж допуснала колите да станат два пъти повече отколкото града може да поеме / в Берлин Прага, Виена Кьолн колите са по-малко на 1000 човека/ Властта не смее да каже на хората, че трябва да се разделят с така любимите им бангии. Ако с парите за тях града си беше купил автобуси/тролей/ трамвай сега щеше да има идеален градски транспорт. Незряло неразумно общество. И власт естествено.
отговор Сигнализирай
Новини