IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Модерни влакове, автоматично движение... Третият метролъч през 2019 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
В началото прочетох само първата част на заглавието и помислих,че БДЖ е възкръснало
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Уелкъм ту 2004-а
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
Някои спирки са в нищото. Например преди летището има една спирка на "Полисхарт" интересно от завода са си платили ли там да е спирката? То освен този завод там друго няма. Кой ще ко ползва това метро там?А можеше да е на Нова телевизия до сградата, там има и офиси и складове и много хора биха ползвали там метрото.Единсвената причина за да минава метрото от там е, че е по-лесно, там в нищото да направят наземна спирка и наземен участък.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
ГеоргиусБанк финансира покупката на ТЕЦ Варна с предишен притежател - ЧЕЗ и настоящи - приближени до ДПС, а сега финансира и покупката на ЧЕЗ от Гинка, а в сараите на Доган спешно правят сбирка? Случайност?! Дали "патриотите" и те ще бъдат там, като гледам как защитават интересите на ГеоргиусБанк и Шиши, трябва да имат запазено място отдясно на Доган
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
А метрото без тока на Гинка каква скорост развива?Готова ли е София за режим на тока?
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До Анонимен 27Напротив, София е клоака и Бойко и Фандъкова носят вина за това. Обаче метрото е едно от малкото хубави неща, които са се случвали на града
отговор Сигнализирай
33
vlady
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Отдалечените квартали генерират прекалено малък поток за метро - нужни са поне около 20 000 пътници на час в пик за да е рентабилно. Казичене и Курило се обслужват от влакове, които могат да бъдат включени в транспортната мрежа а и не генерират подобни потоци.
отговор Сигнализирай
32
vlady
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Примерно МД1 между Обеля и Младост 1 е на интервал 3 минути в пик и влаковете са претъпкани. При приблизителна вместимост на един влак около 1500 души се получава сумарен пътникоток около 30 000 на час в едната посока, такъв пътникотопок е непосилен за трамвайна линия дори при пълно обособяване, блокировки, сигнализация и т.н. да не говорим за автобусна. В латиноамериканските градове има обособени автобуси с подобен пътникопоток, но в дългосрочен план излизат скъпи заради амортизацията.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Мюнхен може но в Москва е чудно ние отиваме към запада
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
...и ти се скрий слънчасъл
отговор Сигнализирай
Новини