IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

София: 80 хванати с превишена скорост. За един час!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

78
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Поредният пример за пътни знаци и маркировки несъобразени с пътните условия.
отговор Сигнализирай
77
Ayaa
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
I kak im pishat aktovete...legnali, kleknali, skoknali?!...pod plajen chadar na sianka za 10 leva bg koncesionna marka, na shezlong po 10 leva bg za bg investitor koncesioner na patnia banket?! O, dano da ne go lepne nekoia Lerca i tozi jalen aslan bg katadjia...
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Гледам как е сега движението в един над двестахиляден град в САЩ. Непрекъснато има различни ограничения на скоростта през пет мили в час според пътя. Една миля е 1,6 км. Започват от 25 мили/час, което е 40 км/ч и има ограничения от 30, 35, 40, 45 мили/ч и т.н. Карат обикновено с 10-20 мили над разрешената скорост, но често и с до 30 мили над разрешеното (48 км). При по-висока разрешената скорост, карат с повече над разрешеното. В България всички с до 50 км/ч или по-малко.
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
В случая точно примерът на ЕС трябва да се дава. Там са убедени, че ако направят нарушение, неизбежно ще бъдат санкционирани за него и не правят нарушения, нито местните, нито чужденците. В България е обратното, всички са убедени, че каквото и нарушение да направят, няма да бъдат санкционирани и това важи и за чужденците. ОчевАдно е, че размерът на наказанията не оказва значимо влияние за броя и вида на нарушенията. Важна е неизбежността на санкцията.
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Глупости на пътя,глупости пишат и селските тарикати! А бе не сте остроумни! Проблема е че са малко камерите и контрола не е денонощен! И глоби, и ако трябва... в кауша! Не давайте примери как е в ЕС,защото навсякъде ги е страх за последствията,само тука тъпите кратуни се чувстват недосегаеми!
отговор Сигнализирай
73
цункай те
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Онези оггоре организираха грабеж само с КТБ на 5млрд. и колко други дето не ги знаем и сега трябва да намерят начин да си ги върнат и хаиде чрез рлоби ,увеличения на всякакви разрешителни режим ,данъци тол-мол системи сини зони ,пембени пред блоковете паркинги нов вид прегледи нови цени в магазините на тока водата и всичко от там си скачат приходите от печалба и ддс ня дъжавата.Ето ви насърчаване на раждаемост патриотизъм ,родолюбие.За това е добре да си в кат иначе --глад.
отговор Сигнализирай
72
АТИЛА
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Когато почнат самите органи да дават пример на пътя тогава и аз ще спазвам закона
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
При движение с до 50 км/ч в този участък, ще има колони и от двете му страни чакащи да влязат в него. Е нормалните държави отдавна да са разширили този път с поне по още една лента във всяка посока. Пропускателната способност на пътя зависи най-вече от ширината му и от скоростта, с която се движат колите. Затова там всички превишават скоростта, а хванати май са се движели с повече от 30 над разрешеното.
отговор Сигнализирай
70
цункаи те
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
защо просто оправдавате стремежа да превърнете кат в печатница за пари с грижа за нашия живот ...вие вдигате глобите дерете народа той се крие и не плаща вие продължавате и обвързвате дори и ходенето до тоалетна с плащанията на кат и пак не ви се получава ,,и най важното-- броя на катастрофите постоянно расте, това е откак боко разбра ,че с глоби може да пълни хазната.Ако някои го е грижа да промени тотално инфраструктурата.Аз имам пет шес *** акта рожба на плиткоумници ама за 2--2,5 млн.км
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Принципно във всяка една държава по света, КАТ определя как се шофира, дали се правят нарушения или не, вкл. и дали се шофира с превишена скорост. Всеки знае как е в България и че КАТ не работи. Дразнят и хранилките за глоби на КАТ по хубавите пътища с необосновано ниски ограничения на скоростта.
отговор Сигнализирай
Новини