IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Приз "Вечен ремонт": Ремонт на ремонта на ремонта на "Графа"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 2
Голямата заблуда е, че ремонтите се правят с пари от Евро фондовете. А кой, драги, внася пари в тези Евро фондове и значи ли, че могат да се прахосват в калпави ремонти
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
До Анонимен 33"Тези ремонти се правят с пари от ЕВРО фондовете и проекти, общинските пари отиват САМО в кръпки и ремонт на аварий"Ти си скаран с логиката и много други като теб са така. Зомбита! За да има ЕВРОФОНДОВЕ нали се взимат от ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ ЗА ВНОСКА ПО ЧЛЕНСТВО.ШАХ И МАТ ЗА ИКОНОМИСТИТЕ, "ЕКСПЕРТИТЕ", ФИНАНСИСТИТЕ!
отговор Сигнализирай
28
анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Мушморока Крусев или Фандъчката , като викнат мйстори в къщи - не ги ли проверяват всяка вечер какво и как са свършили или ги оставят да правят каквото си знаят и чак накрая гледат качеството ??!!!!
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 14
Само да кажа нещо което не е ЯСНО на много хора. Тези ремонти се правят с пари от ЕВРО фондовете и проекти, общинските пари отиват САМО в кръпки и ремонт на аварий. Каквото направим до 2025, направим, после..... ще си седи така 20-30г.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
Гербавата наглост нЕма край с други думи пренареждането било част от ремонта, ако не бяха протестите щеше да мине и да си замине.
отговор Сигнализирай
25
АНТИ
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 0
Ей за това Китай върви напред.Там далавераджиите щяха да бъдат сурово наказани !
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Те чакали края на ремонта за да търсят недостатъци. Дълбоко грешно. Контролът трябва да бъде постоянен - за качеството на ремонта, за използваните материали, за сроковете на изпълнение на етапите, за допълнителните затруднения които създават строителите на гражданите. Но не така мислят ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ с нашите пари.
отговор Сигнализирай
23
gio
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
защо никой от дамите и господата журналисти след толкова дни ровене по този казус не зададе въпроса след като има 200 човека на ден на "обекта", колко човека са назначени на договор към "Джи Пи Груп". Истината е, че всеки проект минава през поне 2 фирми, докато се стигне до реалната фирма изпълнител, която взема в най-добрия случай максимум 50% от договорената по обществената поръчка сума.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 41
Ремонта не е свършил за да има ремонт на ремонта.Червени ***.
отговор Сигнализирай
21
До Анонимен 18
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 2
Сигурно си забелязал прекрасно павираните със стар камък улици по центъра, как между релсите на трамваите са запазени старите гладко наредени павета. Там на никой не му минава през ума да ги вади и заменя с евтини циментови плочки.Софийските павета бяха от най-високо качество, произведени в Белгия и платени със злато. Те са вечи, но ги извадиха, вместо да ги пренаредят! Тук проблемът не е само във "фирмата изпълнител", а в безкултурието на общината която дава поръчка да се унищожава културно наследство.
отговор Сигнализирай
Новини