IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Рестрикции за паркирането: "Лозенец" най-засегнат!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Край
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 14
Всеки ограничен ресурс трябва да е ПЛАТЕН за да е справедливо ползването му. Колкото по ограничен е ресурса - толкова по-скъп трябва да е.За това Фандъкова да не се мота ми да разчертава целия град - ще паркира само този дето си плаща - другите на село на къра - място бол.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
До 17 А заплатите в Лондон и НюЙорк са сигурно като в София...
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Нови работни места в градска мобилност за назначаване на гербера...стките *** съответно гласуващи за герп, няма такъв рекет...бб и фандъпката са за затвор
отговор Сигнализирай
23
lala
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
То решението е много лесно-разчистват всички изоставени коли, които са СТОТИЦИ ако не и хиляди и ще има достатъчно място. Като се разходиш по една улица от единия до другия край има по 20-30 изоставени коли. Ама целта на общината е да събира пари, а не да решава проблеми.
отговор Сигнализирай
22
Аз селския
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
жител ще изтъкна две предимства на селото. Първо за всяко ПС има място за паркиране и второ, няма софиянци. Щом като по евроданни цитирани о днес...бг, само един на 5 е горе-долу в час, от къде правоспособност и шофьорски умения?
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 6
По закон кмета трябва да осигури ред в паркиранет на цялата територия на общината, задължение, с което платените зони за паркиране нямат нищо общо. Разбира се мафията умело манипулира хората, че ред имало само в платените зони, за което Фандъкоеа трябваше отдавана да е станала клиент на прокуратурата и съда. С всяка нова платена зона, прблемите с паркирането се удвояват.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
схванахме - за да им е удобно на баровците в центъра, да се запратят колите им по кварталите,да ги задръстим до край, а и да се плаща за това ! може би богаташите,които строят хотели,МОЛ-ове и нови блокове ще се сетят да построят надземни многоетажни паркинги например - дори ще изкарват много повече пари от тях. ама пък те един асфалт по земята не могат да положат, че във въздуха....ами то всичко ще опада още по време на строеж,като са ни такива майсторите !
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
София, умнико, не ти е Ню Йорк, не ти е Лондон. Това, че българина не можеда избере политици и общински съвети, които дс го управляват съвестно е проблема. Това че за толкова години не се направи читаво градоустройство с ясни правила за застрояване и ред, сега се замита създалият се проблем(един от всички) с паркирането като брулят още пари. Къде отиват милионите от зоните? 10 години 1 многоетажен паркинг не се е построил. Видяла жабата, че подковават коня, че дигнала и тя крака.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
По света рестрикции за паркирането има само в градовете с голяма плътност на населението - 2-3-5-9 пъти по-голяма плътност от София и това съчетано с наистина много лични коли, примерно 400-600 коли на 1000 човека, а в София са под 200.
отговор Сигнализирай
17
lol до 19
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 10
как пък да няма ограничения...я се пробвай с кола да влезеш в центъра на Лондон или Ню Йорк - ще изсипеш една торба пари, докато слежеш да си купиш баничка. Купи си електромобил и си паркирай на жълтите павета за без пари, ама не - бай *** предпочита с нещо от 2.0 tdi нагоре, да си бръмчи в центъра на София.
отговор Сигнализирай
Новини