IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Километрична тапа на "Цариградско" заради катастрофа


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Щирлиц
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Анонимен 22Вече три десетилетия общината "стимулира"обществения транспорт-променяха трасета,премахваха такива,които уж дублирали метрото,а на тяхно място пуснаха нови,неудобни,нищо че и те дублираха прехваленото метро.Вместо да развиват електротранспорта,внесоха метанови бомби със закъснител,за разписанията да не говорим.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Гледам всякакви акъли се раздават от куцо и сакато.Истината е проста!!Всички провинциалисти обратно на село!!!Точка!!Жителство.Лагери.Гърбене!Това е решението.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Когато провансалците се домъкнат в София и става мазало...
отговор Сигнализирай
21
Ястреб Манафлията
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
То и в Долно Белево имаше катастрофа. Защо не пишете за там?
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Какво още трябва да стане, за да започне общината да стимулира развитието на градския транспорт и да демотивира използването на личен автомобил - просто не знам. Орлов мост-Горубляне -- представяте ли си колко автомобили има в този изстрадал град?! Колко много ***, сглобен със суровини, донесени от на майната си, и транспортиран в готов вид до София, за да свърши на някой тротоар?! И това положение им се струва изключително "ефективно" на сънародниците ни, които явно са умствено обременени
отговор Сигнализирай
19
Коки
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Не са виновни буслентите, а че водачите не спазват правилата.Още ограничаване на автомобилите трябва и допълнителен градски транспорт.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Освен, че бус лентите вече си стоят неизползвани, те станаха и пречка на много места, когато трябва да се включиш в движението, а няма достатъчно разстояние да го направиш - пред теб изниква бус лента преди са си успял да се включиш в другите ленти. Най-верочтно така е станала и тази катастрофа.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Надземният градски транспорт в София е пред закриване, защото поредица от кметове работиха усилено за унищожаването му чрез "оптимизране" на линните, което на практика беше закриване на линии, удължаване на маршрути заради закритите линии, няколко пъти разреждане на интервала между две превозни средстава на градския транспорт и т.н. все оптимизации, които отказват хората да ползват градския транспорт. Съответно бус лентите масово загубиха смисъла си. За какво са, когато автобус минава 20 минути?
отговор Сигнализирай
16
Men
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Освен в бус лентата имаше коли и в аварийната лента още от Интер експо. Само полиция не видях. От такива *** стават огромните тапи. Иначе друг им е виновен.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Няма такива бус ленти в Европа, а България е цивилизована държава, много преди държавите от Западна Европа. Съществуващите в Европа бус ленти са премислени и не затрудняват така движението,както бус лентите в София, а и в България, където ги има.
отговор Сигнализирай
Новини