IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Без нощен градски транспорт и линия 306 в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Само отбелязвам
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
А защо да не се движи както 306 така и тролей номер 5? 306 е удобен автобус и някога дори не е много претъпкан. Не разбрах причината. Не е защото нямало автобуси и не е защото нямало шофьори, а тогава защо?
отговор Сигнализирай
33
179
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Дано не е окончателното решението. Линия 306 е една от най-удобните в София...
отговор Сигнализирай
32
гфасгасг
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Студентски град трябва да го изринат из основи както бетономорието.
отговор Сигнализирай
31
SHEFA
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Ййй-ВЗЕМИ СИ БОЛНИЧЕН-НАПРАВИ 1-ИН- ПС-АР ТЕСТ-И ГОТОВО.-ТЕ АТАКУВАТ -НИЕ СЕ ЗАЩИТАВАМЕ.
отговор Сигнализирай
30
Йййй
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Поне градския да тръгва от 04;00. Като махнат нощния транспорт как ще ходя на работа?
отговор Сигнализирай
29
Щирлиц
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Герберастия в действие.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 11
Ама то не може заради кефа на 2-3 *** да се субсидира губещия нощен транспорт. Който закъснява, си има таксита.
отговор Сигнализирай
27
православен патриот
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 10
Герберастите съсипаха обществения транспорт навсякъде !!! Раздават го на алчни и миризливи частници които само това и чакат да надуят цените за оскотелия и мизерен народ !!!!
отговор Сигнализирай
26
Факт
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 6
Преди 1989 с автобус 306 стигах за 10 минути до Орлов мост, а сега 10 минути е до входа на метрото или половината чакане на спирката на тролей 5. Преди 1989 автобусите по 306 бяха на 2 минути сутрин и вечер, а метрото на колко минути е? Най-неострото решение е да се променят маршрути на градския транспорт заради метрото. Принципно теорията казва, че над метрото трябва да има градски транспорт, като на 1 спирка на метрото, да има 3 спирки на наземния градски транспорт.
отговор Сигнализирай
25
Тролей 5
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Личи сй, че решенията се вземат от хора, които не пътуват с градския транспорт - и 17 минути е прекалено дълго, а те спорели дали да не останат 22. Нямам думи. Това е тролей, който се движи в града, а не до някое слабонаселено място.
отговор Сигнализирай
Новини