IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

19-годишно момче е загинало при катастрофа в тунела на "Люлин"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
За любителите на ограниченията на скоростта. световният опит отдавна е доказал, че при ограничение на максимално допустимата скорост под безопасната за пътя, катастрофите се увеличават. Може да не ви харесва, защото не го разбирате, но е факт.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Въртим се в един и същи затворен кръг. Някъде стават много катастрофи и по съвет на "експертите" на КАТ намаляват разрешената скорост. Резултатът е, че катастрофите се увеличават и по съвет на "експертите" на КАТ намаляват отново разрешената скорост. Резултатът е същия - катастрофите се увеличават и по съвет на "експертите" на КАТ ....
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Разбира се, че ще стават катастрофи при тунела за Люлин. При толкова ниска разрешена скорост не може да бъде друго. Ниската разрешена скорост винаги води до много катастрофи.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Когато става дума за човешки живот санкциите трябва да са жестоки.Неподкупни полицаи и железен контрол.Друго спасение няма.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 25 Не харесвам 6
Миналата седмица се движих по бул."Гешов" с 60км/ч при ограничение 50км/ч и отзад ми светеха къси дълги да се отместя в другата лента,защото явно съм бавен...И това е в цяла София.Карат като щурмуваци все едно е края на Вселената.Обезумели джигити са навсякъде.Да не говорим какво става по бул."България" вечерно време.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До ДалиЩеСеОправимКогато Борисов дойде на власт 2009, всеки ден към и от работа минавах по алея Яворов. Заради страха, че ще е с"железна"ръка първия месец, месец и половина всички взеха да спазват ограниченията и да не правят проостотии. Като разбраха, че всичко си е по старому изведнъж станаха като отвързани. Хвърчат от ляво, от дясно. Няма ограничени, няма правила. Та извода е.. Отиде шофьор в Германия и още първия месец остана без книжка. Сега като види 50, кара с 50.
отговор Сигнализирай
24
Експерт
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 16
Решението е да се увеличи максимално разрешената скорост навсякъде, където това може да стане. Примерно на Цариградско шосе да се върне до 110 км/час, както беше преди. В населено място да се върне до 60 км/час, както беше преди. За булевардите с повече от една лента за движение в посока да се увеличи на 70 или 80 км/ час и т.н. Това е сигурен начин катастрофите да намалеят почти два пъти.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До ДалиЩеСеОправимИ 20км/ч да го наравят на Цариградско, каката от Дружба като излиза и се включва през непрекъсната лента директо в движението по Царирадско без да се огледа пак ще има катастрофи. Какво като по Владимир Вазов е недекватно ограничението от 50км/ч. Пииишлигаря с аудито си, правещ се на Шумахер те изпрасква и бяга от мястото на катастрофата, нищо, че ти пъплиш с 50км/ч.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Има едно много елементарно правило, което всички експерт по пътна безопасност знаят, но в България няма такива експерти. Съкратено казано правилото е, че при намаляване на разрешената скорост, катастрофите се увеличават. Всеки, който предлага по-ниска разрешена скорост, предлага да има повече катастрофи. Може да ви звучи невярно, но статистиката по цял свят го доказва.
отговор Сигнализирай
21
ДалиЩеСеОправим
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Искам максималната скорост в София да е 50 и то по Околовръстното и Цариградско и големите булеварди, а на останалите места 30, и яко контрол. Убиват се без война, на 19 години, момичето на 16 бере душа
отговор Сигнализирай
Новини