IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Търси се: 99 ватмани


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

12

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
вие сладури помните ли че като дойдохте в София презкачахте релсите да не ви хване тока,и си взимахте билет до НДК и ви се обясняваше че в столицата се казва градски транспот а не между градски.
отговор Сигнализирай
11

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ако не се намерят ватмани, ще се търсят батмани.
отговор Сигнализирай
10
Иво
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Че те не стачкуваха ли досега ??? Всъщност това няма да засегне софиянци.И без това, пеша да тръгнеш, по бързо ще стигнеш.
отговор Сигнализирай
9
някой
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Няма страшно, ще се намерят ватмани. При развилнялата се световна финансова криза, догодина се очаква масова безработица - нали прогнозират двуцифрено число! Над 10% безработни. Това в известен смисъл даже е много хубаво, защото от тия 10% все ще се намерят желаещи да се обучат за ватмани, и да работят при по-ниски заплати. А протестиращите ватмани естествено ще се влеят в тези 10%!
отговор Сигнализирай
8

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
А нас някой пита ли ни дали ни харесва да се возим в претъпкани, мръсни, нередовни тролеи и автобуси, да ни лашкат като чували с картофи и отгоре на всичко да ни искат по 1 лв. за билет?! А те горките си слушат чалгата, пушат си цигарките и въобще не им пука за разписанието. Като им е толкова лошо, да се връщат по родните си места, където може би ще им дадат работа и исканите от тях заплати! Да не се опитват да наказват нас, които работим и за много по-малки от техните заплати, а да се насочат срещу разните Велизар Стоиловци и Христоско Вретенаровци и стоящите зад гърба им. И да имат в предвид, че вече има маршрутки, много хора са с коли и положението няма да е както при стачките през 90-те години. И да не роптаят срещу даването на линии на частни фирми, защото е ясно, че един частник трудно ще се примири да плаща неустойки по договори и ще намери хора, които ще се съгласят да работят!
отговор Сигнализирай
7
Петков
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ако не знаете трамваи няма да има. Борисов вече започна да асфалтира трамвайните релси, поради некадърност разбира се.
отговор Сигнализирай
6
GB
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Другарят Станишев е толкова способен, че може да свърши работа за 100 ватмани, както се видя и от клипа! Така, че хванете го него и ще имате един ватман екстра! Той и без друго от следващите избори ще се регистрира в бюрата по труда като безработен, та може и по-евтинко да го цаните!
отговор Сигнализирай
5

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ето прекрасна кариерна възможност за младите социалисти...
отговор Сигнализирай
4
kijg
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Наистина има проблеми, но те не са свързан със заплатите, а със цялостното състояние на транапорта в София.1. Дават се линии на концесия (един зам кмет си отиде ояден) по които се плащат повече пари отколкото на СКГТ ако возеше по същата линия. Да, автобусите са нови, но масово са на лизинг - демек същото може да се направи от общинския транспорт.2. Върху общинският транпосрт все пак има някакъв контрол, частниците правят каквото си искат...3. На много от ватманите наистина им съчуствам. Такива брички (производство 1900-и-голямата-зима) вървят, че не знам... Пример - трамвай 5, 19, 15, 3 и т.н.4. Умишлено се води към фалит ТРАМКАР, а там може да се произведат трамваи с които да се подменят всички *** в София и цената ще бъде със сигурност много по-добра отколкото ако ако са внос.5. При положение, че цената на дизела падна яко (но недостатъчно), а цената на билетите е като пти $150 за барел, се получават повече приходи, които може да се пренасочат за нова техника.Колкото до заплатите - чувал съм шофьори да си говорят - 1000 лв., кражби на нафта след всеки работен ден и т.н. Тъй, че хич да не им се правят на алтави. Да не говорим, че повечето автобусни шофьори са толкова груби и проклети, закъснаващи през седмицата "заради задръстванията", а уикенда "щото не знам кво си било станало", че всъщтност заслужават да им се намалят заплатите. В чужбина вече няма работа за тях.
отговор Сигнализирай
3
Янко
преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ей, шоферчета. Много добре знаем, че всимате над хилядарка. Да, 600, ама основна заплата. А ввсички други екстри дето ги имате къде ги слагате? Защо не излезете пред хората и не си признаете, че взимате над 1100 лева? Че и двойно искат наглите типове. Затова няма да дупча билет!!!
отговор Сигнализирай
Новини